ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי גירוש המטיף

מאבק בטרור: מסגד הקשור לחמאס נסגר בגרמניה

שר הפנים של ברנדנבורג בגרמניה, אסר על כל פעילות של מרכז איסלאמי. העמותה של המסגד השתייכה לאחים המוסלמים וארגון הטרור חמאס. חלק מהאישומים נגד המסגד: "מפיץ נרטיבים אנטישמיים ושולל את זכות הקיום של ישראל"

מאבק בטרור: מסגד הקשור לחמאס נסגר בגרמניה
גרמניה צילום: pixabay

שר הפנים של מדינת המחוז ברנדנבורג, מייקל סטובגן, אסר הבוקר את פעילותו של "המרכז האסלאמי פורסטנוולדה אל-סלאם", בטענה שהארגון קשור בחמאס, ״ומכוון נגד הסדר החוקתי".

‏״העמותה שייכת לאחים המוסלמים וחמאס. האיסור יאכף על ידי כוחות המשטרה היום", נכתב בהודעה. נמסר כי נערכים הבוקר חיפושים בשטחי העמותה באזור פירסטנוולדה/שפרה ובבתים פרטיים בברנדנבורג ובברלין.

‏"איננו יכולים לסבול עמותות שמכוונות נגד הסדר החוקתי או רעיון ההבנה הבינלאומית. יש לקטום את גחלת תרבות האיסלאם מתקופת האבן כדי למנוע התלקחות", אמר שר הפנים של ברנדנבורג מייקל שטוגן.

כבר ביולי 2023 סווגה האגודה שנאסרה כעת כארגון קיצוני על ידי המשרד להגנת החוקה של מדינת ברנדנבורג. המרכז נוסד ב-2018 ומפעיל את מסגד "אל-סלאם" במקום. העמותה חשודה בפרסומים ברשתות החברתיות התומכים בחמאס, ובגיוס כספים עבור חמאס. פעיליו הפיצו גם תוכן אנטי-ישראלי ואנטישמי ברשתות.

יצויין כי בעוד 10 ימים מתקיימות בחירות במדינת ברנדנבורג, כשהימין הקיצוני מוביל בסקרים.

הדיווח מגיע על רקע דיווח נוסף בנושא שפרסמנו הבוקר, ראש המרכז האסלאמי לשעבר בהמבורג שבגרמניה קיבל הוראה לעזוב את גרמניה בשל קשריו עם קבוצות קיצוניות וארגוני טרור, הוא עזב את המדינה לאחר שקיבל צו גירוש, כך מסרו הרשויות המקומיות.

מוחמד האדי מופתה, שהיה ראש המרכז האסלאמי של המבורג לפני שהוא נאסר בחוק ביולי האחרון, עזב את גרמניה ביום שלישי בערב, כך מסר משרד הפנים של המבורג בהצהרה.
 

גרמניה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}