ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"זו המורכבות הקשה"

השר מהליכוד מודה: "אין ספק שהלחץ הצבאי מסכן חטופים"

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הודה כי לחץ צבאי מסכן חטופים, ואמר: "אף אחד לא חשב שהחטופים שלנו נמצאים במצב טוב". עוד אמר זוהר: "זו המורכבות הקשה של המלחמה הזאת"

השר מהליכוד מודה: "אין ספק שהלחץ הצבאי מסכן חטופים"
מיקי זוהר צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הודה בריאיון ל"קול ברמה" כי הלחץ הצבאי מסכן חטופים: "אין ספק שהלחץ הצבאי מסכן חטופים. אף אחד לא חשב שהחטופים שלנו נמצאים במצב טוב". 

עוד אמר בריאיון: "המצב שלהם הוא בעייתי מאוד, הם בסכנה מתמדת כל עוד הם שם, בטח כשיש אש ותמרות עשן סמוך אליהם. זו המורכבות הקשה של המלחמה הזאת. אבל אין מה לעשות. זו המציאות שנכפתה עלינו".

בהתייחסו להפגנות ברחבי הארץ אמר זוהר: "אני חושב שכל המפגינים, ואני לא מדבר על משפחות החטופים, אלא מנגדי הממשלה. הם חושבים שזה יעזור להם פעם אחת להפיל את הממשלה ופעם שניה להחזיר את החטופים, אני חושב שזה להפך כי חמאס רואה את ההפגנות האלה והוא מקשיח את עמדותיו והוא נסוג מהמשא ומתן הקודם שהיה ומקשה עלינו להשיג עסקה ומי שמשלם את המחיר זה משפחות החטופים הכל כך יקרות האלה". 

זוהר המשיך וטען: "נסיונות לעסקה לא צלחו כי אנחנו מול ארגון טרור שמבין רק עוצמה צבאית. אנחנו מאד רוצים עסקה, המחיר הוא לא בלתי אפשרי. סינואר ושלוחיו לא מספיק מאוימים".

מיקי זוהר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}