ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
באופן חריג

דיווח: נתניהו יחרים את מזכ"ל האו"ם במהלך העצרת השנתית

ראש הממשלה לא ביקש פגישה עם מזכ"ל האו"ם במהלך עצרת האו"ם בעוד כשבועיים. זאת בגלל התנהלותו והמהלכים שהוביל נגד ישראל מאז תחילת המלחמה

דיווח: נתניהו יחרים את מזכ"ל האו"ם במהלך העצרת השנתית
נתניהו וגוטרש צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

באופן חריג: ראש הממשלה בנימין נתניהו לא ביקש פגישה עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש במהלך עצרת האו"ם בעוד כשבועיים, בגלל התנהלותו והמהלכים שהוביל נגד ישראל מאז תחילת המלחמה.

על פי דיווח בכאן חדשות, מדי שנה, בעת הכינוס השנתי של עצרת האו"ם, כשראש ממשלה ישראלי מגיע לאירוע, מתקיים מפגש בין ראש הממשלה לבין מזכ"ל האו"ם המכהן. כך גם קרה בשנה שעברה, כשנתניהו פגש את מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש.

אלא שעד עכשיו - לא הוגשה בקשה לפגישה שכזו מצד ישראל. בנוסף, דוברו של מזכ"ל האו"ם סטפן דוז'ריק, אומר לכאן חדשות כי "אם רה"מ יבקש פגישה, מזכ"ל האו"ם ייפגש עם ראש הממשלה. המזכ"ל ייפגש עם כל ראש משלחת שיבקש פגישה". כלומר: לשכת האו"ם גם כן לא צפויה לפנות לבקש פגישה.

בשנה האחרונה יש מתיחות גדולה בין ישראל לבין מזכ"ל האו"ם. לדוגמא, ימים בודדים אחרי טבח השבעה באוקטובר, אמר גוטרש כי "טבח השבעה באוקטובר לא התרחש בואקום, כיוון שהפלסטינים תחת כיבוש חונק". כמו כן נמנע מלגנות את מתקפת הטילים והכטב"מים האיראנית.

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל אנטוניו גוטרש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}