י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ב-11 בספטמבר

שום דבר לא השתנה: צפו בפלסטינים חוגגים את רצח 3000 אמריקאים

לפני 23 שנים חגגו הפלסטינים ברחוב ב-11 בספטמבר, ושמחו על מותם של כמעט 3,000 אמריקאים. נראה שהמפלגה הדמוקרטית שכחה את התמונות הצורמות. הנשיא ביידן הגדיל את המימון לרשות הפלסטינית

שום דבר לא השתנה: צפו בפלסטינים חוגגים את רצח 3000 אמריקאים
זירת אסון התאומים - 23 שנה אחרי צילום: דוב בער הכטמן

למרות שזה קורה בכל פעם, זה תמיד צורם לראות סרטונים ותמונות של פלסטינים חוגגים את מותם של ישראלים שנרצחו בפיגועי טרור.

החגיגה וחלוקת הסוכריות ברחובות מתרחשות גם כאשר ההרוגים הם אזרחים, כמו החגיגה בירדן על רצח שלושה עובדים ישראלים בפיגוע הירי במעבר אלנבי ביום ראשון האחרון. החגיגות מתקיימות גם כאשר הקורבנות כוללים נשים וילדים.

עשרים ושלוש שנה חלפו מאז מתקפת הטרור הגדולה ביותר שידעה האנושות ושבוצעה על אדמת ארה"ב. בפיגועי 11 בספטמבר 2001 על ידי טרוריסטים סעודים שהטיסו מטוסים חטופים לתוך מרכז הסחר העולמי.

הפלסטינים בשטחים חוגגים את הפיגועים צילום: רשתות חברתיות

מיד לאחר שהתמונות שודרו ברחבי העולם, חגגו הפלסטינים ברחוב ב-11 בספטמבר, ושמחו על מותם של כמעט 3,000 אמריקאים. זאת מתקפת הטרור הגדולה ביותר שידעה האנושות ושבוצעה על אדמת ארה"ב. פיגועי 11 בספטמבר 2001, מוכרים גם בשם "אסון התאומים", בנוסף ל-3000 הנרצחים, נפצעו גם למעלה מ-6000 איש על ידי 19 מחבלים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.

נראה שהמפלגה הדמוקרטית שכחה את התמונות הצורמות. חלק מהפעולות הראשונות של הנשיא ביידן כנשיא היו להגדיל את המימון לרשות הפלסטינית בהיקף של מיליוני דולרים ולהתחנן בפני איראן, נותנת החסות המובילה בעולם לטרור, לחדש את השיחות על הסכם הגרעין ולשחרר עשרות מיליארדי דולרים מוקפאים לאיראן.

בתגובה לפיגועים נשא אריאל שרון, מי שהיה ראש ממשלת ישראל בזמנו, נאום מיוחד והכריז על יום אבל לאומי כאות הזדהות עם ארצות הברית. בהצהרת סיכום ישיבתה המיוחדת של הכנסת שהתקיימה ב-16 בספטמבר, שאושרה על ידי כל המפלגות מלבד המפלגות הערביות, נכתב:

 "הכנסת רואה בפיגועי תופת נוראיים אלה, אשר נעשו מתוך כוונה שטנית ומתוך מגמה להרוג אזרחים חפים מפשע, המחשה נוספת לשותפות הגורל בין העם בישראל לבין העם בארצות הברית. הכנסת מציינת, כי פעולות הטרור אשר כוונו כנגד העולם החופשי בארצות הברית חושפות את כמיהתם ושורשי דרכם של "בני החושך" הפונדמנטליסטים ורשתות טרור אסלאמי קנאי באשר הם, במאבקם האכזרי נגד חירותו של האדם וערכיו".

עוד נכתב: "הכנסת מגנה ומוקיעה את חגיגות השמחה של תומכי הטרור, אשר לא יכלו להתאפק ובשעה שמעבר לים ספרו את גופותיהם של אזרחים תמימים, בחרו האחרונים לרקוד על דמם של המתים. הכנסת רואה בטרור את האיום האסטרטגי הראשוני לשלום העולם ומחזקת את ידי הממשל וידי נשיא ארצות הברית בהחלטתם לצאת למאבק נחוש למיגור הטרור מתכנניו, מטיפיו, מעודדיו ונותני החסות לו כל נשאיו. אנחנו כולנו חיילים במערכה נגד הטרור העולמי, ושום בן תרבות לא רשאי להכריז על סרבנותו לשרת במערכה הכבדה הזאת".

פלסטינים איראן פיגועי התאומים אסון התאומים ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}