י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ממתינים לרבבות

לקראת ראש השנה: כוחות החירום באומן ערכו תרגילים מבצעיים

כוחות החירום תרגלו נתיבי הגעה למקרה של אירועי חירום ואירוע רב נפגעים, סימוני נתיבי הגעה וציון מספרי מבנים, מיקומי מקלטים ומרחבים מוגנים, סימון מיקום של מקורות מים לכיבוי אש בזמן אמת

לקראת ראש השנה: כוחות החירום באומן ערכו תרגילים מבצעיים
כוחות החירום בתרגולים צילום: כוחות הכיבוי של מחוז צ'רקסי

ההכנות לקראת הגעת הרבבות מכל רחבי העולם בעיצומן: בימים האחרונים ערכו רשויות החירום באומן סדרת אימונים והדרכה מבצעית לקראת התקבצות חסידי ברסלב בעיר, בקברו של רבי נחמן מברסלב וברחובות הסמוכים.

את הסיור במתחם קבר רבי נחמן מברסלב ליווה הרב נתן צמח הי"ו גבאי ציון רבי נחמן, שהסביר לכוחות החירום על המתחמים השונים בציון וסיפק להם את הידע הדרוש כדי שיוכלו לספק שירות במידה ויידרש חלילה.

במסגרת ההיערכות התקיימו אימוני כיבוי אש והדרכה מבצעית מצילי חיים שיכינו את הפעילים והעובדים לכל תרחישי החירום כאשר הם מתרגלים פעילות מטה של אספקה מבצעית למקרה של שריפה, וכן את שיתוף הפעולה עם כלל הגופים הממשלתיים הרלוונטיים, לרבות עם שירותי החירום המיוחדים.

בין השאר תרגלו כוחות החירום נתיבי הגעה של הכוחות למקרה של אירועי חירום ואירוע רב נפגעים חלילה, סימוני נתיבי הגעה וציון מספרי מבנים, מיקומי מקלטים ומרחבים מוגנים, סימון מיקום של מקורות מים לכיבוי אש בזמן אמת ועוד.

לפי הדיווחים צפויים לאבטח את השוהים באומן בימי ראש השנה למעלה מ-120 כבאים ולוחמי אש.

אומן כוחות כיבוי ברסלב ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}