י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
טרגדיה

שתי הרוגות ו-6 פצועים בתאונת דרכים קשה במחלף נשרים

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותן של שתי הנשים והעניקו טיפול רפואי לשני פצועים באורח קשה, 1 בינוני ו-3 קל, שפונו לבתי החולים

שתי הרוגות ו-6 פצועים בתאונת דרכים קשה במחלף נשרים
זירת התאונה הקשה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונה קשה: שתי נשים כבנות 60 נהרגו ושישה נוספים נפצעו הלילה (רביעי) בתאונת דרכים קשה שאירעה בין שני כלי רכב, בכביש 431 למזרח, סמוך למחלף נשרים. 

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותן של שתי הנשים והעניקו טיפול רפואי לשני פצועים באורח קשה, 1 בינוני ו-3 קל, שפונו לבתי החולים שמיר אסף הרופא, שיבא בתל השומר וקפלן.

חובש רפואת חרום מיחידת האופנועים של מד"א יהודה מרקוס ופאראמדיק בכיר במד"א רמי מאושר, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו שני כלי רכב מעוכים על הכביש, באחד הרכבים נלכדו שתי נשים כבנות 60 כשהן מחוסרות הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, לאחר שהכבאים חילצו אותן מהרכב נאלצנו לקבוע את מותן, אשה נוספת חולצה בהכרה כשמצבה קשה ונהג הרכב נפצע בינוני, מהרכב השני חילצנו 5 נוסעים במצב קל לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו את הפצועים לבתי החולים".

צוותי כיבוי אש מתחנת איילון בפיקודו של רשף נועם אליהו פעלו לחילוץ לכודים בתאונה. הצוותים שהגיעו למקום זיהו את הזירה הקשה ומיד פרסו כלי חילוץ מכניים והידראולים והחלו בחילוץ הלכודים. 

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א
 
תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}