ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
גולדקנופף זעם

בלשכת רה"מ מכחישים את המתקפה על גולדקנופף: "הדברים לא נאמרו"

בלשכת ראש הממשלה הבהירו הדברים שיוחסו ל״גורמים אנונימיים״ בלשכת ראש הממשלה נגד השר גולדקנופף לא נאמרו: "ניסיון נואש לחבל בקואליציה". ערוץ 14 דיווח כי השר גולדקנופף זעם מאד על הדברים שנאמרו נגדו

בלשכת רה"מ מכחישים את המתקפה על גולדקנופף: "הדברים לא נאמרו"
ראש הממשלה נתניהו והשר גולדקנופף צילום: לע"מ

בלשכת ראש הממשלה מכחישים את הדיווח הערב (רביעי) על מתקפה של גורמים בלשכה נגד יו"ר יהדות התורה, שר השיכון יצחק גולדקנופף.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והשר גולדקנופף נפגשו הערב לדיון בנושא חוק הגיוס. בפגישה אמר נתניהו ליו"ר יהדות התורה, כי יקיים דיון בלשכת ראש הממשלה ובו יפעל לקדם את חוק הגיוס ולזרז את קידום החקיקה. הפגישה נערכה לאחר שמוקדם יותר הערב גולדקנופף העביר לנתניהו מסר לפיו שרי 'יהדות התורה' לא יתמכו בתקציב 2025 שיובא לאישור הממשלה במהלך חודש אוקטובר.

לאחר הפגישה, דווח כי גורמים בלשכת נתניהו תקפו בחריפות את שר השיכון: "לא ברור מה האיש קפץ פתאום, גם כך מחזור הגיוס הבא הרבה אחרי ראש השנה. מצער מאד שבמקום לעסוק במימוש מטרות המלחמה ובראשם חיסול היכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס, והחזרת כל החטופים - רה"מ מכלה את זמנו בהרגעה מלאכותית של אישים שלא מתעלים לגודל השעה", כך על פי הדיווח. 

בתגובה לזה, בלשכת ראש הממשלה הבהירו לפני זמן קצר, כי "הדברים שיוחסו ל״גורמים אנונימיים״ בלשכת ראש הממשלה נגד השר גולדקנופף לא נאמרו, והם מהווים לא יותר מניסיון נואש לחבל בקואליציה".

כתב 'ערוץ 14' מוטי קסטל דיווח כי השר גולדקנופף זעם מאד על הדברים שנאמרו נגדו, וקו הטלפון בין הלשכות עבד שעות נוספות עד שלשכת רה"מ נאלצה להוציא הבהרה.

לשכת ראה"מ ראש הממשלה יצחק גודלקנופף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}