ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
צפו

צבי סוכות הסתנן לחדרו של המחבל והטיח בו: "נדאג שיהרגו אותך"

במהלך ביקור בשערי צדק, גילה ח"כ סוכות שהמחבל מאושפז בבית החולים. סוכות פרץ לחדרו והבטיח לו שמדינת ישראל תטיל עליו עונש מוות

צבי סוכות הסתנן לחדרו של המחבל והטיח בו: "נדאג שיהרגו אותך"
חה"כ צבי סוכות צילום: באדיבות המצלם

ח"כ צבי סוכות ביקר היום (רביעי) בבית החולים שערי צדק בירושלים, ותוך כדי הביקור גילה שהמחבל שביצע היום את הפיגוע בגבעת אסף, מאושפז בבית החולים. 

סוכות 'הסתנן' לחדרו של המחבל ו'הבטיח' לו: "אנחנו נדאג שמדינת ישראל תהרוג אותך. נעביר חוק שיהרוג אותך".

סוכות בחדרו של המחבל צילום: צבי סוכות בטוויטר

מאוחר יותר כתב סוכות בטוויטר: "בעת ביקור בבית החולים שערי צדק גיליתי במקרה שמאושפז שם לא אחר מהמחבל שביצע את הפיגוע הקשה בגבעת אסף. זה מה שהיה חשוב לי להגיד לנאצי הזה".

מוקדם יותר היום הותר לפרסום כי סמ"ר גרי גדעון הנגהאל, בן 24 מנוף הגליל, נפל בפיגוע הדריסה בצומת גבעת אסף שליד היישוב בית אל בבנימין. הנגהאל לוחם בגדוד נחשון (90) של חטיבת כפיר, הועלה מדרגת סמל לדרגת סמ"ר לאחר מותו. 

מתחקיר ראשוני של הפיגוע עולה כי המחבל שנהג במשאית פלסטינית, האיץ לעבר כוח צה"ל במהלך פעילות מבצעית בצומת גבעת אסף שבחטיבת בנימין. הלוחמים ואזרח חמוש חתרו למגע ונטרלו את המחבל, אך הוא נותר בחיים ואושפז כאמור בבית החולים, מה שעורר את זעם הימין ברשת. 

רגע הפיגוע צילום: מצלמות אבטחה

בתוך כך, כוחות צה״ל ומג״ב כבר פעלו בראפאת שבחטיבת בנימין למיפוי ביתו של המחבל אשר ביצע את הפיגוע. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית.

צבי סוכות פיגוע מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}