י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
קונספירציה ברשת

העימות מול טראמפ: האם האריס קיבלה הנחיות באמצעות העגילים שענדה?

משתמשים ב-X העלו תיאוריות קונספירציה לפיהן העגילים משמשים להעברת הנחיות סודיות להאריס בזמן העימות | למרות הסערה ברשת, הקמפיין של האריס נמנע מלהגיב לטענות. חברת טיפאני, שייצרה את העגילים, גם כן לא השיבה לפניות בנושא

העימות מול טראמפ: האם האריס קיבלה הנחיות באמצעות העגילים שענדה?
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

קמלה האריס, סגנית נשיא ארצות הברית, הצליחה לעורר עניין רב בעימות הנשיאותי הראשון שלה מול דונלד טראמפ – אך לא רק בזכות הטיעונים שלה. העגילים הנוצצים שלה, שהיו נראים תחילה כתכשיט תמים, הפכו למוקד דיון סוער ברשתות החברתיות.

ע"פ הדיווח בוואלה, משתמשים ב-X (לשעבר טוויטר) העלו תיאוריות קונספירציה לפיהן העגילים משמשים להעברת הנחיות סודיות להאריס בזמן העימות.

הדיון התמקד בשאלה האם מדובר בפנינים יקרות או אולי בטכנולוגיה מתקדמת. תיאוריות אלה התמקדו בהשוואה בין העגילים של האריס לבין דגם Nova H1 Audio, המשמש גם כאוזניות אלחוטיות. למרות שמבט ראשון נראה דמיון מסוים, בדיקה מדוקדקת הראתה כי מדובר בתכשיט פשוט, אותו האריס עונדת כבר חודשים רבים, ללא כל קשר לטכנולוגיה נסתרת.

הטענות הללו מהדהדות תיאוריות קונספירציה קודמות שבהן טענו שתומכי המפלגה הדמוקרטית השתמשו במכשירי שמיעה נסתרים בעימותים פוליטיים.

למרות הסערה ברשת, הקמפיין של האריס נמנע מלהגיב לטענות. חברת טיפאני, שייצרה את העגילים, גם כן לא השיבה לפניות בנושא, וחברת Icebach, האחראית לעגילי Nova H1, אף היא שומרת על שתיקה. עם זאת, ישנו פרט מעניין נוסף: החברה עדכנה את אתר האינטרנט שלה בגרפיקה הקשורה לבחירות 2024, מה שהעלה תהיות לגבי ניסיונה לנצל את גל השמועות.

חשוב לציין כי זו אינה הפעם הראשונה בה תיאוריות מסוג זה עולות לכותרות. כבר בעימותים נשיאותיים קודמים נרשמו טענות דומות: ב-2016 האשימו גורמים רפובליקניים את הילרי קלינטון בשימוש באוזניה בעימות מול טראמפ, וב-2020 טראמפ הפיץ שמועות דומות נגד הנשיא ג'ו ביידן.

האם מדובר במציאות או בפנטזיה? בעוד הרשת ממשיכה לבעבע עם ספקולציות, נראה כי העגילים של קמלה האריס ממשיכים לעורר שאלות רבות, אך התשובות נותרות עלומות.

 

קמלה האריס עימות המועמדים לנשיאות דונאלד טראמפ עגילים טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}