ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
חילופי האשמות

סגן שר לשעבר זומן לחקירה ותקף את המשטרה, שמסרה תגובה חריגה

סגן שר לשעבר נחקר במשטרה בחשד להפרת צו שיפוטי ופתח במתקפה על המשטרה: "סיוע אקטיבי לכאורה של גורמים במשטרה לקרטל שמטרתו לרמוס אזרחים תמימים". בארגון הגיבו: "דברי בלע ומידע כוזב"

סגן שר לשעבר זומן לחקירה ותקף את המשטרה, שמסרה תגובה חריגה
אביר קארה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ח"כ לשעבר אביר קארה שהיה סגן שר במשרד ראש הממשלה בממשלת בנט, נחקר אתמול (שלישי) במשטרה בחשד להפרת צו הרחקה. הזימון לחקירה הגיע בעקבות פוסט שכתב קארה בחשבון הפייסבוק שלו לפני כמה ימים נגד מספר עו"ד שמנהלים תביעות ייצוגיות נגד אתרים לא מונגשים.

על רקע החקירה, קארה כתב היום בחשבון הטוויטר שלו פוסט ארוך בו תקף בחריפות את המשטרה, שהגיבה הערב לדבריו בהודעה חריגה בחריפותה. 

"אתמול נלקחתי לחקירת שווא במשטרה, במהלכה נמנע ממני לשוחח עם עורך דין", כתב קארה בטוויטר. "זו לא הייתה חקירה רגילה, אלא נראה היה שמדובר בסיוע אקטיבי לכאורה של גורמים במשטרה לקרטל שמטרתו לרמוס אזרחים תמימים. הקרטל הזה מטיל אימה על אלפי אזרחים טובים בישראל, ואני, שנאבק נגדו, נמצא תחת איום מתמיד".

במשטרה ציינו כי בתחילת השבוע זומן קארה לחקירה בעקבות חשד להפרת צו הגנה שהוצא ע"י בית המשפט, לאחר שהתנהלותו הוגדרה ע"י בית המשפט כהטרדה מאיימת.

"לפיכך, הפרסום הרשתי מטעמו שגוי, שקרי ואנו דוחים אותו על הסף, כמו גם את התנהלותו המבישה כלפי השוטרים, הראויה לכל גינוי", נמסר מהמשטרה. 

אביר קארה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}