ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
יום הולדת בשבי

אם התאומים שנחטפו מדברת לראשונה: "אין לי אוויר לנשימה"

לציון יום הולדתם ה-27 של בניה זיו וגלי שנחטפו על ידי חמאס, טלי ברמן שיתפה: "בחרתי להיות לבד רק איתם. אבלה בחדרים שהכנתי להם ואנסה להרגיש הכי קרוב אליהם שיכולה"

אם התאומים שנחטפו מדברת לראשונה: "אין לי אוויר לנשימה"
קיבוץ כפר עזה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

טלי, אימם של התאומים החטופים גלי וזיו ברמן מכפר עזה, החליטה לדבר לראשונה מאז פרצה המלחמה לציון יום הולדתם ה-27. ב'חדשות 12' הובאו דבריה של האמא. 

"מי היה מאמין שנחגוג לבנים 27 בלעדיהם - שנה שלמה עברה ואני עוד שומעת את השיחות מהבוקר הנורא ההוא", שיתפה, "איך הם משוועים להצלה ולא יכולתי לעזור. אף אחד לא היה שם לעזור להם ובתחושה גם היום לא רואה מישהו שבאמת מנסה. הם עדיין שם". 

טלי אמרה לחבריהם של בניה: "הבנים שלי הם כבר לא רק שלי - הם של כולכם. הדואגים, התומכים, המלווים והמעורבים. הרשות נתונה לכם - תעשו כל מה שמתאים לכם באהבה. אני לא מסוגלת להגיע".

טלי התייחסה ליום הולדתם ה-27 של בניה, וסיפרה: "אני לא כאן אתם יודעים. לא נראית או נשמעת. אני שומרת את הנפש והכוחות שלי בזאת הדרך. היום בחרתי להיות לבד רק איתם. אבלה בחדרים שהכנתי להם ואנסה להרגיש הכי קרוב אליהם שיכולה. אנסה לחוש אותם דרך החפצים שהצלחתי לחלץ מהחדרים. בגדים, נעליים ותמונות. הלוואי שהם גם ירגישו אותי".

"גלי וזיוי יפים שלי, אוהבים אתכם מתגעגעת אליכם. אין לי אוויר לנשימה", הוסיפה אמם ומסרה: "תהיו חזקם שם במחשכים. תחזיקו מעמד אנחנו כאן מחכים לכם לחבק ולשקם אתכם עם כל האהבה שקיימת. הגוף מתפקד - הנפש שבורה. רק עוד קצת נסיכים שלי. רק עוד קצת מודה לכל מי שמלווה אותנו בזכותכם אני שורדת".

כפר עזה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}