י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"האריס משחקת בונקר"

"היא אדם מתחת לג'ו ביידן בכמה רמות, לא חומר נשיאותי"

העימות הדרמטי: "באסטרטגיה שלה האריס השיגה את ההישג הכי גדול שהיא יכולה לקבל. היא קנתה זמן"

"היא אדם מתחת לג'ו ביידן בכמה רמות, לא חומר נשיאותי"
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

העימות בין קמלה האריס לדונלד טראמפ ממשיך לעורר הדים ביום שאחרי. לגבי הניצחון בעימות הדעות חלוקות לכאן ולכאן. ד"ר גדי טאוב ('שומר הסף') פרש את משנתו על מועמדותה של קמלה האריס לנשיאות ותקף אותה בחריפות. 

"לדעתי זאת הייתה נקודת תפנית לטובתה של קמלה האריס מפני שזאת הייתה התהום שהיא צריכה לדלג מעליה. זאת מה שהיא הייתה צריכה להשיג. זאת הייתה תהום שיכולה לגמור את המועמדות שלה", אמר טאוב.

"הדבר החשוב שהצליחו להעביר אותה בתור מועמדת סבירה. טראמפ היה צריך להוציא אותה מאזורי הדקלום לא רק מאזור הנוחות. היא אדם מתחת לג'ו ביידן בכמה רמות, היא לא חומר נשיאותי. שמו אותה שם כדי שהמנגנון ימשיך לעבוד. היא לא יכולה לתפקד כנשיאה ומסתירים את זה מהציבור האמריקני"', הוסיף בהמשך. 

ד"ר קובי ברדה, דוקטורנט להיסטוריה פוליטית אמריקנית, פרש את משנתו בנושא העימות. "קמלה האריס הגיעה לעשות וי ועשתה את זה בגדול. היא קיבלה חמצן. היא לא התראיינה במשך חודש וחצי. היא קיבלה אוויר איך להמשיך את הקמפיין הלאה. היא משחקת בונקר, ומבחינתה הדיבייט היום הוא פתח", טען ברדה. לגבי טראמפ אמר: "טראמפ יכול היה לעשות טוב יותר. הרגע הכי משמעותי שלו היה בטיעון הסוגר". 

"באסטרטגיה שלה האריס השיגה את ההישג הכי גדול שהיא יכולה לקבל. היא קנתה לעצמה זמן", הסביר בהמשך על סיכוייה של האריס מול הנשיא לשעבר טראמפ. 

קמלה האריס דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}