ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"תסתמי כבר"

עימות סוער בוועדת הכספים בין גפני ללזימי

בפתח הדיון בוועדת הכספים נרשמו חילופי דברים קשים בין חברת הכנסת נעמה לזימי, ליו"ר ועדת הכספים משה גפני. "אתה לא תעביר את זה עלינו. האחריות היא עליכם. הדם על הידיים שלכם", אמרה

עימות סוער בוועדת הכספים בין גפני ללזימי
יו"ר ועדת הכספים משה גפני צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ועדת הכספים התכנסה הבוקר (רביעי) לדיון בנושא תקנות ריבית והצמדה. בפתח הדברים נרשמו חילופי דברים קשים בין חברת הכנסת ממפלגת העבודה, נעמה לזימי, ליו"ר ועדת הכספים משה גפני. 

בפתח דבריה להצעה לסדר שהביאה, טענה לזימי נגד גפני כי הוא נותן יד להפקרת החטופים.

לזימי אמרה: "אתה לא תעביר את זה עלינו. האחריות היא עליכם. הדם על הידיים שלכם". 

לזימי הוסיפה ותקפה: "כשיש חובות של החינוך העצמאי אתה יודע לאיים, למה כשזה נוגע לחטופים אתה לא מאיים?". בתגובה אמר חה"כ גפני כי לזימי עושה "פוליטיקה זולה" וצעק לעברה: "תסתמי כבר".

חה"כ גפני אמר אחרי הדיון: "נעמה לזימי חושבת שועדת הכספים זה רחוב קפלן. בכל פעם מחדש מגיעה למספר דקות, אמנם בלי מגפון, אבל בקול מוגבר ובצעקות, ללא קשר לנושא הדיון, צועקת, דואגת לצילום מלא של ההצגה, מפיצה לתקשורת ויוצאת מבלי להישאר לדיונים האינטנסיבים עצמם".

לדבריו, "נושא החטופים הוא לא נושא פוליטי ואם יש מי שמפקיר את החטופים - זאת היא. אני אמשיך לפעול ולהיפגש כל העת עם משפחות החטופים ולעשות הכל כדי שיחזרו במהרה ובשלום, והיא שתחפש מישהו אחר לעשות עליו את הסיבובים התקשורתיים והיחצניים המגוחכים שלה. הציבור הישראלי אינטליגנטי מספיק בשביל לדעת מי עושה ופועל, ומי סתם צועק לצרכי פריימריז".

נעמה לזימי משה גפני מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}