י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הפורץ הנוצץ

הגנב בן ה-12 שהטיל אימה על סוכנויות הרכב

השוטרים הצליחו ללכוד ילד בן 12 שהתמחה בפריצה לסוכנויות רכב וגניבת מכוניות. לפי הפרסומים בארה"ב המשטרה סבורה שניתן לקשר בין הילד ובין מקרי פריצה לסוכויות אאודי, ב.מ.וו ויגואר

הגנב בן ה-12 שהטיל אימה על סוכנויות הרכב
למה המשטרה לא עוצרת את הפורץ הזה? צילום: פורד

במהלך השבועות האחרונים מצאו עצמם שוטרי מרילנד, ארה"ב מתמודדים עם גנב רכב מתוחכם במיוחד, רב תושיה ומסוכן: הגנב פרץ לסוכנויות רכב וגנב מהן מכל הבא ליד, אבל מה שהיה יותר מעניין היתה ההתעקשות של הגנב לסחוב מהסוכנויות לא רק מכוניות, אלא גם ממתקים. למה שגנב ירצה ממתקים? אתם לא תאמינו אבל זה סיפור אמיתי שדווח על ידי מספר אמצעי תקשורת בארצות הברית.

לפי המשטרה במחוז מונטגומרי, ארה"ב, השוטרים הצליחו ללכוד ילד בן 12 שהתמחה בפריצה לסוכנויות רכב וגניבת מכוניות. לפי הפרסומים בארה"ב המשטרה סבורה שניתן לקשר בין הילד ובין מקרי פריצה לסוכויות אאודי, ב.מ.וו ויגואר, מה שמראה שלילד יש טעם יוקרתי. על פי הפרסומים בארה"ב הילד פרץ לכאורה לשש סוכנויות לפחות. בסוכנות של יגואר הילד נמלט עם מכונית וגם ממתקים. בסוכנות אאודי הוא התנגש בדלת הסוכנות כדי לפרוץ אותה. ואז הוא סחב גלידה ממקרר בסוכנות.

ומה עשו לגנב? התשובה לעת עתה היא שום דבר. לפי החוק במדינת מרילנד מדובר בקטין, מכיוון שגילו הוא פחות מ-13 שנים. נקווה שזה יהיה הסיבוב האחרון שלו בין סוכנויות רכב ושכאשר הוא יהיה גדול מספיק הוא יוכל לרכוש מכונית ולצאת מהסוכנות בגאווה - ולא דרך הגדר.

 

 

 

יגואר אאודי מרילנד גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}