י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
עימות נשיאותי סוער

טראמפ: "אם היא תיבחר - תוך שנתיים לא תהיה ישראל". האריס: "זה שקר"

טראמפ טען שישראל לא תתקיים תוך שנתיים אם האריס תיבחר. היא ענתה שתמיד תמכה בישראל. השניים האשימו אחד את השני בשקרים. הם התעמתו סביב ישראל והמלחמה ברצועת עזה. האריס טענה שטראמפ הביא את ארצות הברית לגרעון הסחר החמור ביותר בתולדותיה

טראמפ: "אם היא תיבחר - תוך שנתיים לא תהיה ישראל". האריס: "זה שקר"
הבית הלבן צילום: Pixabay

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ והמועמדת לנשיאות קמלה האריס קיימו הלילה עימות טלוויזיוני ראשון ביניהם. העימות התלהט, טראמפ כינה את האריס "קומוניסטית" ואמר כי אם האריס תיבחר ארצות הברית תהיה "ונצואלה על סטרואידים".

השניים האשימו אחד את השני בשקרים. הם התעמתו סביב ישראל והמלחמה ברצועת עזה. טראמפ אמר שהאריס "שונאת את ישראל", האריס אמרה שתמשיך לסייע בהגנה על ישראל.

האריס אמרה כי תמשיך לסייע בהגנת ישראל, אך לדבריה "המלחמה חייבת להיפסק". לדבריה, היא תסייע לביטחונה של ישראל במיוחד בכל הנוגע לאיראן. טראמפ הוסיף: "אם האריס תהיה נשיאה, ישראל לא תתקיים תוך שנתיים".

"היא אפילו לא הייתה מוכנה להיפגש עם נתניהו כשהוא נאם בקונגרס", אמר טראמפ על יריבתו. בתגובה אמרה האריס: "כל הקריירה שלי תמכתי בישראל".

על המלחמה באוקראינה אמר, כי מדיניות החוץ של ביידן והאריס "מובילה למלחמת עולם שלישית". טראמפ אמר על הנשיא ביידן שפרש מהמרוץ: "מישהו יודע איפה הנשיא שלו? הם זרקו אותו מהקמפיין כמו כלב. יש לנו נשיא שלא יודע שהוא חי".

האריס השיבה כי "אם טראמפ היה נשיא, פוטין היה יושב עכשיו בקייב" ואמרה שפוטין "היה אוכל את טראמפ לארוחת צהריים". היא טענה שטראמפ חלש במדיניות חוץ, ואמרה שהוא "מעריץ דיקטטורים".

בנושא ההגירה טען הנשיא לשעבר כי הפשיעה בארצות הברית בעלייה. טראמפ טען כי האריס מעתיקה את המדיניות שלו. האריס טענה שטראמפ הביא את ארצות הברית לגרעון הסחר החמור ביותר בתולדותיה. טראמפ אמר כי שאביה של סגנית הנשיא היה כלכלן מרקסיסטי והוא "לימד אותה היטב".

טראמפ כתב לאחר העימות: "אני חושב שזה היה העימות הכי טוב שלי, אי פעם, במיוחד כי זה היה 3 נגד אחד", כתב ברשת החברתית שלו. דוברה של האריס אמר לאחר העימות: "זה היה כיף, בואו נעשה את זה שוב באוקטובר". אבל עד כה אין תאריך לעימות נוסף.

דונלד טראמפ קמלה האריס בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}