ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"לא יהיה אמון"

הבכיר לשעבר בממשלה טראמפ: "קמלה האריס תפגע ביחסים עם ישראל"

מייק פומפאו, שר החוץ של ממשל טראמפ טען בריאיון שקיים כי "קמלה האריס תפגע ביחסים של ארצות הברית עם ישראל, יהיה פחות אמון בין הצדדים" | עוד תקף את האריס: "היא תנסה לפייס את האייתוללה"

הבכיר לשעבר בממשלה טראמפ: "קמלה האריס תפגע ביחסים עם ישראל"
מייק פומפאו בישראל צילום: Menahem Kahana/POOL

שר החוץ בתקופת ממשל טראמפ וראש ה-CIA לשעבר, מייק פומפאו, העניק ריאיון ל"כאן 11" בו הזהיר את הקהל הישראלי מעלייה לשלטון של קמלה האריס, וטען: "קמלה האריס תפגע ביחסים של ארצות הברית עם ישראל, יהיה פחות אמון בין הצדדים".

עוד טען: "יהיה לה קשה מאוד לשקם את היחסים החשובים עם סעודיה, האמירויות, בחריין, כווית, כל מדינות המפרץ שחשובות כל כך בסוגיה הזאת. והיא תנסה לפייס את האייתוללה, זה המודל שלה, זה מה שהיא עשתה במשך ארבע שנים כסגנית הנשיא".

"האריס תעשה את מה שביידן עשה – או יותר גרוע", המשיך, "האמת, היא הרבה יותר פרוגרסיבית מהנשיא ביידן. היא הרבה יותר קרובה לפלג של המפלגה הדמוקרטית שתומך בחמאס". 

פומפאו תקף: "אנחנו הורדנו את המשטר האיראני לפחות מ-4 מיליארד דולר של יתרות מטבע חוץ. הם היו קרובים לפשיטת רגל. ואז הגיעו הנשיא ביידן וקמלה האריס ונתנו להם את המפתחות לארמון, מיליארדי דולרים". 

לצד זאת טען: "אנחנו אמרנו שלא כל ההתנחלויות ביהודה ושומרון הן בלתי חוקיות תחת החוק הבינלאומי. אבל ממשל ביידן שינה את המדיניות הזאת, אנחנו נתמוך במאמצים להכיר בכך שיש יהודים שגרים ביהודה ושומרון כראוי".

קמלה האריס דונלד טראמפ מלחמת חרבות ברזל מייק פומפאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}