י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
שיתוף פעולה מבורך

בקודש פנימה: ראשי אגודת ישראל התברכו אצל האדמו"ר מבעלזא 

השר מאיר פרוש, ח"כ ישראל אייכלר והנציגים המקומיים של חברי סיעת מחזיקי הדת ושלומי אמונים ברחבי הארץ, עלו למעונו של האדמו"ר מבעלזא, שבירך על התפתחות הישיבות של החסידות בעיר ביתר עילית. הנציגים הדגישו את שיתוף הפעולה בין הקהילות

בקודש פנימה: ראשי אגודת ישראל התברכו אצל האדמו"ר מבעלזא 
ראשי אגודת ישראל אצל הרבי מבעלזא צילום: א.מ.ש

ערב השנה החדשה, עלו למעונו של אדמו"ר מבעלזא, ראשי אגודת ישראל; השר מאיר פרוש וח"כ ישראל אייכלר, יחד עם חברי סיעת מחזיקי הדת ושלומי אמונים וחברי הוועד הפועל, להתברך לשנה טובה.

בביקור השתתפו גם יו"ר סיעת אגודת ישראל בירושלים מיכל הלברשטאם, סגן ראש העיר אשדוד אפרים ובר, מרדכי אלבום ואליקים שטארק חברי וועד הפועל של בעלזא. האדמו"ר מבעלזא ביקש לקבל דיווח מפורט על התפתחות הישיבות בעיר התורה והחסידות ביתר עילית, ובירך על כך – והתעניין בפרוטרוט על המתרחש בעיר באופן כללי. 

שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש הדגיש את שיתוף הפעולה בין כלל קהילות הקודש, וההשפעה החיוביות שיש לכך לשיפור התנאים של כלל החצרות והחסידיות, בערים השונות. 

חבר הכנסת ישראל אייכלר ציין בדבריו את גודל מעלת האחדות בין הקהילויות השונות. נציגי החסידות הדגישו את החשיבות בשיתוף הפעולה בין החסידויות השונות ברוח טובה. 

האדמו"ר מבעלזא נהנה לשמוע כי בכל עיר שפעלו בשיתוף פעולה, נרשמה הצלחה כבירה להמשך הפעילות הברוכה לטובת הכלל והפרט.

בנוסף על כך, דובר על ההתפתחות העצומה לכלל החסידויות בזכות שיתוף הפעולה המבורך בין כלל הנציגים בכל ערי הארץ שבהם ישנו ייצוג לאגודת ישראל. 

האדמו"ר מבעלזא, דיבר על מעלת האחדות ובירך את הנציגים כי יצליחו בפעילותם להמשיך לסייע לכלל ולפרט, מתוך דאגה לכלל צרכי הקהילות. לסיום בירך את המשתתפים לקראת השנה החדשה בכתיבה וחתימה טובה.

הרבי מבעלזא שלומי אמונים מחזיקי הדת מאיר פרוש ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}