י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"מתקדמת בצעדי ענק"

השר אישר הקמת אשנב של הביטוח לאומי בעיר כפר יונה

שר העבודה, יואב בן צור, אישר הקמת אשנב של הביטוח לאומי בעיר כפר יונה: "העיר מתקדמת בצעדי ענק"

השר אישר הקמת אשנב של הביטוח לאומי בעיר כפר יונה
עיריית כפר יונה צילום: השר יואב בן צור עם ראש העיר כפר יונה

עיריית כפר יונה אירחה היום (שלישי) את שר העבודה, יואב בן צור. במהלך הביקור, השר בן צור הורה על הקמת אשנב  של ביטוח לאומי בעיר שתכלול גם עמדת התייצבות של שירות התעסוקה, ובכך יחסכו תושבי כפר יונה נסיעות לנתניה לצריכת שירותים אלו.  

עוד אישר בן צור סבסוד והוספת קורסים והכשרות מקצועיות, למגוון גילים, שיתקיימו בכפר יונה.

שר העבודה, יואב בן צור אמר: "העיר כפר יונה יקרה לליבי ושמחתי לראות מקרוב את ההתפתחות המרשימה של העיר בראשותו של ידידי ראש העירייה, מר אלברט טייב, עיר שמתקדמת בצעדי ענק בהקמת מוסדות חינוך, שדרוג בשירותי הרווחה, שיפור פני העיר והוספת שכונות חדשות המותאמות עבור פתרון דיור לזוגות צעירים. התכניות שיזמנו היום, החל משדרוג שירותי הביטוח לאומי בעיר ועד הגדלת היצע השירות הניתן לאזרחים ותיקים במגוון תחומים, יביאו בשורה אדירה לכלל התושבים".

ראש עיריית כפר יונה, אלברט טייב אמר: "שמחתי לארח את כבוד השר יואב בן צור ולקבל את אישורו לפתיחת שלוחה של ביטוח לאומי בכפר יונה. זוהי בשורה משמעותית לעירנו. אין ספק שכפר יונה כעיר צריכה אט אט להתנתק מצריכת השירותים בערים הסמוכות ולעמוד בפני עצמה. נמשיך ונארח בעירנו שרים בממשלה ואישים רמי דרג במטרה לקדם נושאים שייטיבו עם התושבות ותושבים שלנו".

 

יואב בן צור כפר יונה הביטוח הלאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}