ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
שיא המבצעים

מוצר שני בשקל והגרלה על סקודה: ענקית החשמל מפתיעה את הלקוחות

שיא החשמל והמיזוג עם שיא של מבצעים: רשת מוצרי החשמל המובילה במגזר החרדי, יוצאת לקראת החג עם חגיגה של הטבות והנחות, כדי שתגיעו לשנה החדשה עם מוצרים חדשים ומתקדמים במחירים מנצחים ומי יודע, אולי גם סקודה אוקטביה חדשה ונוצצת בקרוב תחנה אצלכם בחניה … • כל הפרטים

 מוצר שני בשקל והגרלה על סקודה: ענקית החשמל מפתיעה את הלקוחות
רשת שיא החשמל צילום: יח"צ

לקראת ראש השנה הבעל"ט, רשת 'שיא החשמל והמיזוג', המוכרת והאהובה במגזר החרדי, מכריזה על מבצע חסר תקדים שמביא עמו בשורה של ממש לצרכן החרדי. במסגרת המבצע, מציעה הרשת שורה ארוכה של הטבות, הנחות ומבצעים מיוחדים על מגוון רחב של מוצרי חשמל, כאשר הדובדבן שבקצפת הוא הגרלה על רכב סקודה אוקטביה חדש.

מתנות בשקל - זו לא טעות דפוס!

אחד המבצעים המרכזיים והמדוברים ביותר הוא "מתנה בשקל". במסגרת המבצע, לקוחות הרוכשים מוצרי חשמל מסוימים יזכו לקבל מתנה נוספת בתוספת של שקל אחד בלבד. כגון מיקרוגל, מגהץ, שואב אבק, תו קנייה על סך 700 ש"ח ברשת גולף ועוד.

לצד מבצע המתנות, מציעה הרשת הנחות משמעותיות על מגוון רחב של מוצרי חשמל מהמותגים המובילים בשוק. בין היתר, ניתן למצוא הנחות על מקררים, מכונות כביסה, תנורים, מדיחי כלים ואפילו על המכשיר החדש להסרת שיער מבית PHILIPS.

ההנחות מגיעות עד לעשרות אחוזים ממחיר המחירון הרגיל, מה שמאפשר לצרכנים לשדרג את מוצרי החשמל בביתם במחירים אטרקטיביים במיוחד ולחדש את מוצרי החשמל בבית לקראת החג.

רגע השיא - הגרלת הענק

ההפתעה הגדולה היא ללא ספק ההגרלה הגדולה על רכב סקודה אוקטביה חדש בשווי של 180,000 ש"ח! כל לקוח שירכוש מוצרי חשמל ברשת במהלך תקופת המבצע בשווי של אלף ש"ח, יזכה לכרטיס הגרלה. ההגרלה תיערך אי"ה בערב חודש חשוון בשידור חי עם שדרן הרדיו הוותיק מנחם טוקר.

שיא המקצועיות

רשת שיא החשמל והמיזוג הפכה לשם מוכר ומוביל במגזר החרדי ומחוצה לו בין היתר בזכות השירות המקצועי והאדיב, פריסת הסניפים הרחבה במיוחד בכלל הריכוזים החרדים הגדולים וכן בזכות המבצעים הייחודיים אותם הם מספקים לרווחת הלקוחות, כאשר השיא כאמור מגיע בימים אלו ממש.

"אנחנו בשיא החשמל והמיזוג מבינים את הצרכים המיוחדים של הציבור החרדי", מסרו מטעם הנהלת הרשת. "לכן החלטנו לקראת תקופת החגים לצאת עם מגוון מבצעים מיוחדים שיאפשרו לכל משפחה להתחדש במוצרי חשמל איכותיים במחירים שווים לכל כיס, כשההגרלה על הרכב היא דרכנו להודות ללקוחותינו הנאמנים על האמון שהם נותנים בנו לאורך השנים".

אל תחמיצו - בקרו בסניף 'שיא החשמל' הקרוב אליכם והצטרפו לחגיגת המבצעים>>
 

שיא החשמל והמיזוג סקודה במתנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}