ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מצוקה נוראית

מקרה קשה בביתר: אחד מחשובי הרבנים בעיר נזעק לעזרה

הגרא"ש שטיגליץ שליט"א, מבכירי רבני ביתר עילית ומחשובי הדיינים בדור, נחשף למקרה מצוקה נוראי של חתן המתחתן בקרוב מאוד, ואין בידו יכולת להתחיל לממן אפילו את הוצאות החתונה הבסיסיות ביותר

מקרה קשה בביתר: אחד מחשובי הרבנים בעיר נזעק לעזרה
הגרא"ש שטיגליץ צילום: קופת העיר

מועד החתונה מתקרב, והחתן הנבוך עומד חסר אונים, כשאין בידו אפילו את השקל הראשון לממן את הוצאות החתונה. הוא פשוט חסר כל! אין לו כלום! 

לעזרה דחופה לחתן הקליקו כאן>>>

הגרא"ש שטיגליץ הידוע בזהירות הרבה בכל הקשור לממונם של ישראל, מעיד על המקרה בפה מלא, לאחר שבחן אותו הדק היטב, וחלילה לו מלומר דבר שאינו מדויק כחוט השערה:  
"זהו אחד מן הבחורים החשובים המיוחדים כאן בעירנו עיר התורה והחסידות ביתר, בחור שזוכה לשבת באהלה של תורה. בחור שלומד באחת מהישיבות החשובות כאן בארצנו הקדושה. הוא יושב ולומד יומם ולילה, והגיע לאן שהגיע!". 

הגרא"ש שיטגליץ צילום: קופת העיר


"הבחור עבר הרבה קשיים, שיכלה הזמן ולא יוכלו לספר ולתאר את מה שהבחור הזה עבר, את הניסיונות והקשיים.

"לצערנו הרב לפני כמה שנים אביו עזב אותו לאנחות, עזב את דרך התורה והמצוות, והשאיר אותו לבד עם אמא שלו ומעל כל זה היה לו הרבה קשיים, והוא התגבר כל יום כארי לעבוד את הקב"ה במסירות נפש ממש.

"לכן אקרא מעומק הלב, שכדי שהוא יוכל להגיע לחתונה כמו שצריך וכרגע המצב הוא מאוד מאוד קשה, הבית ריק לגמרי, ורוצים בס"ד העסקנים החשובים לקחו על עצמם כדי להגיע למצב שהחתן יזכה להגיע לחתונה בלב שמח מתוך שמחה מתוך שפע.

"ולכן אקרא שכל אחד ואחד, היכן שהוא נמצא וכל אחד יש לו קרבה וזיקה וערבות לכזה בחור, לחזק אותו ולעודד ולתמוך בו.

"בוודאי שכל יהודי שיתמוך בחתן החשוב הזה, יזכה לכל הברכות הכתובות בתורת משה: "אורך ימים בימינה בשמאלה עושר וכבוד", הוא יזכה לגעזונט (בריאות) פרנסה ונחת לבני חיי מזוני ורויחי". 

מרן שליט"א ואתו עמו רבני העיר, מבקשים מכל מי שיש לו יכולת לתרום ולסייע, ולהשתדל שתהיה תרומה שיש בה ממש, סכום של 250 שקלים לכל הפחות, וכן מבקשים הרבנים להזדרז עם התרומות, כדי שהחתן יוכל להתחיל להתכונן באופן מיידי לחתונתו המתקרבת, ולא יאלץ להמתין עד בוש. 

לעזרה דחופה לחתן הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר הגרש"א שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}