ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
במקביל לתופעה חריגה

שב"חים נתפסו בשכונה חרדית בירושלים, אחד מהם עם תחמושת

משטרת ירושלים איתרה שוהים בלתי חוקיים תושבי יהודה ושומרון, בשכונה החרדית שבליבה של העיר. ברשות אחד מהם אותרה תחמושת. במקביל, תופעה חריגה: מאות תרמילים של רובה m16 נמצאו פזורים בכל מאה שערים

שב"חים נתפסו בשכונה חרדית בירושלים, אחד מהם עם תחמושת
השוטרים במאה שערים צילום: ישי ירושלמי

בליל אמש, הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים אל אחד מרחובות השכונה החרדית מאה שערים שבמרכז העיר, בעקבות חשש כי ישנם במקום שוהים בלתי חוקיים שלא כחוק. 

שוטרי לב הבירה שהגיעו למקום פעלו לאיתורם וערכו סריקות במבנה הנמצא בהליכי שיפוצים. לאחר שנשמעו רעשים מתוך המקום, נכנסו השוטרים במשנה זהירות ואיתרו 2 חשודים (פלסטינים תושבי יו"ש בגילי 19 ו-20) שוכבים על גג הדירה, והשניים נעצרו על ידי השוטרים. 

בהמשך סריקות שנערכו על ידי השוטרים תוך שימוש בסולמות על מנת לעבור בין מפלסי הבית, איתרו השוטרים חשוד נוסף במקום, פלסטיני תושב יו"ש אף הוא בן 48, שנעצר על ידם. 

במהלך פעילות זאת של השוטרים והובלת אותם חשודים שנעצרו אל מחוץ למבנה בו אותרו, החלו קומץ מתושבי השכונה שהתגודדו בסמוך, לצעוק ולגדף את השוטרים במקום- "נאצים", "תצאו מפה", "מחבלים" ועוד.

מקרה זה מצטרף למעצר נוסף שבוצע שעות ספורות קודם באותה שכונה. מעט לאחר השעה 16, התקבל דיווח על אודות אדם חשוד ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה. במהלך סריקות שערכו השוטרים, הבחינו בחשוד מתהלך ברחוב ומיד ביצעו את בדיקתו. 

למרות שטען בפניהם כי הנו תושב מזרח העיר ירושלים וגילו 16, בדיקתם המעמיקה חשפה כי מדובר בפלסטיני שוהה בלתי חוקי תושב עיזרייה וגילו 18. בחיפוש בכליו, איתרו השוטרים כדורי תחמושת. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. 

בתוך כך, כתבנו יאיר לוי מדווח על מאות תרמילים של רובה m16 שנמצאו פזורים בכל מאה שערים.

תרמילים של רובה m16 מפוזרים בכל מאה שערים צילום: יאיר לוי

במשטרה מוסרים כי "משטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרט, תמשיך לפעול כנגד שהותם של מסתננים בלתי חוקיים לשטחי מדינת ישראל, לרבות מיצוי הדין עם מעורבים בכך המסייעים להם, ולשמירת בטחונו של הציבור והגנה על רכושו כל העת".

משטרת ישראל מאה שערים ירושלים שוהים בלתי חוקיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}