ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
בבית המטפלת

התפללו: פעוט בן 3 חודשים מבני ברק פונה לבי"ח תוך כדי פעולות החייאה

צוותי החירום שהוזעקו למקום ביצעו בפעוט פעולות החייאה מתקדמות והוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים שניידר בפתח תקווה. בארגון הצלה מבקשים מהציבור להתפלל ולקרוע שערי שמים לרפואת התינוק יעקב בן רעות

התפללו: פעוט בן 3 חודשים מבני ברק פונה לבי"ח תוך כדי פעולות החייאה
ניידת טיפול נמרץ של מד"א. אילוסטרציה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

פעוט כבן 3 חודשים איבד את הכרתו בביתה של מטפלת בבני ברק. צוותי החירום שהוזעקו למקום ביצעו בפעוט פעולות החייאה מתקדמות והוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים שניידר בפתח תקווה.

חובשי הצלה יעקב טהרני וחיים קלפהולץ מדווחים: "כשהגענו לבית עם אמבולנס מד"א אותו אנו מאיישים, מצאנו פעוט כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, וחברנו עם ניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לחדר הטראומה בבית החולים שניידר בפתח תקווה".

זאב טפר ומנחם שכטר חובשי איחוד הצלה סיפרו: "נמסר לנו מהמטפלת כי הפעוט לא התעורר משנתו. ביצענו פעולות החייאה בפעוט עד להגעת אמבולנס שפינה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית חולים כשמצבו בשלב זה מוגדר אנוש. עקב אופי האירוע הוזנקו למקום גם צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

בארגון הצלה מבקשים מהציבור להתפלל ולקרוע שערי שמים לרפואת התינוק יעקב בן רעות, בתוך שאר חולי ישראל. 
 

בני ברק פעוט הצלה מד"א איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}