י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"מה לי ולזה?"

החשודה בזריקת חול על בן גביר מדברת לראשונה: "הייתי בהיסטריה"

נועה גולדנברג שמואשמת בזריקת חול על השר איתמר בן גביר, דיברה לראשונה על הפרשה שמעוררת סערה וסיפרה: "הלכתי לים עם חברים ומצאתי את עצמי באזיקים ליד חשודים בפלילים. מה לי ולזה?"

החשודה בזריקת חול על בן גביר מדברת לראשונה: "הייתי בהיסטריה"
בן גביר עם משפחתו בחוף הים צילום: באדיבות המצלם

נועה גולדנברג, שנאשמת בזריקת חול על השר איתמר בן גביר, ושלפני כיממה הוגש נגדה כתב אישום, סיפרה למשפחתה על מעצרה ותקפה את המשטרה: "הזוי שהמשטרה שלנו מתעסקת בזה במקום לעצור פושעים". 

לפי דיווח "חדשות 12", גולדנברג אמרה: "הייתי בהיסטריה אחרי שהודיעו לי על המעצר - ממש פחדתי. אמרתי להם כמה שאני מפחדת ושיעזרו לי, ממש פחדתי. הלכתי לים עם חברים ומצאתי את עצמי באזיקים ליד חשודים בפלילים. מה לי ולזה?". 

עוד סיפרה על המעבר לכלא נווה תרצה: "ניסיתי לשאול את השוטר מה יקרה. הוא פשוט התעלם ממני והיחס היה מזעזע". 

עוד סיפרה כי כאשר הגיעו לכלא, השוטרים הלכו לשתות קפה ו"התעלמו" מהבכי שלה. גולדנברג אמרה: "לא הצלחתי להבין שזאת הסיטואציה ההזויה שאני נמצאת בה".

כזכור, אתמול התביעה המשטרתית הגישה את כתב האישום נגד גולדנברג, החשודה בזירקת החול לעבר השר איתמר בן גביר ביום שישי האחרון. גולדנברג נאשמת בתקיפת עובד ציבור והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. 

נזכיר כי לאחר מעצר החשודה ביום שישי, במשך שעות לא היה ברור היכן הוחזקה, אולם בהמשך התברר כי היא הועברה לכלא נווה תרצה. בריאיון ל"חדשות 12" סיפרה אמה שרון על הפחדים שבתה חוותה. "היא שבורה, מרוסקת ובוכה. היא אמרה לי - אימא, אני מפחדת שיעשו לי שם משהו".

קצין אגף חקירות ומודיעין במרחב ירקון, סגן-ניצב עדי ברקוביץ', אמר: "השר לביטחון לאומי שהה עם ילדיו הקטנים בחוף בתל אביב. זה הלם בו, זה פגע בו. בהתחלה זה נראה באמת כחופן חול שפוזר לכל עבר, אך כשאתה מרים, ועשיתי את זה בעברי, גם בעת ששיחקתי עם ילדיי בים, כשאתה מרים חופן בוץ ומאגד אותו לכדי כדור, הוא נשאר קשיח וברגע שאתה מעיף אותו הוא פוגע באותו אדם ויכול לגרום לו אף לחבלה. מדובר בדבר שהוא כואב, הוא לא דבר שהוא נעים לאף אחד מאיתנו, ובטח ובטח במקרה הזה".

איתמר בן גביר נועה גולדנברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}