ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי פגיעת הכטב"ם

עשרות מפגינים בנהריה: "ילדינו לא הפקר"

לאחר המטחים הכבדים לעבר נהריה, הגיעו הבוקר עשרות מפגינים סמוך לבניין העירייה וקראו לממשלה: "הגיע הזמן לצאת למלחמה עצימה בלבנון ולהסיר את האיום"

ההפגנה בנהריה
ההפגנה בנהריה צילום: מטה נלחמים על הצפון

לאחר המטחים הכבדים לעבר נהריה הפגינו הבוקר (שלישי) תושבים מהצפון סמוך לבניין העירייה בקריאה להסרת האיום מעל תושבי הצפון ויציאה למתקפה, תחת הקריאה ״ילדינו לא הפקר״.

פעילי מטה 'נלחמים על הצפון' בשיתוף מטה 'ילדינו לא הפקר' הפגינו הבוקר במסגרת הגבלות ההתקהלות מול עיריית נהריה, בדרישה להילחם עד הסרת האיום. ״לא יכול להיות שנקיים פה שגרה בזמן מלחמה, שילדינו יהיו שעות ארוכות בתוך המרחבים הממוגנים בגני הילדים ומסגרות החינוך, הגיע הזמן לצאת למלחמה עצימה בלבנון ולהסיר את האיום״, אמרו התושבים.

במקביל, לאחר יממה נוספת בה נורו עשרות מטחים לעבר יישובי הצפון, משפחות תושבים ומפונים תקפו בחריפות את התנהלות הממשלה, ודרשו ממנה להגיב למטחים ולצאת לתגובה נרחבת בדרום לבנון שתכלול כיבוש של דרום לבנון עד הליטני.

״ראינו את חוסר ההרתעה בצפון״, תקף אתמול רפאל סלאב, תושב קריית שמונה וממובילי מטה ״נלחמים על הצפון״. ״לילה שלם של כוננות ספיגה, ובבוקר מודיעים לימודים על כרגיל - אנחנו מנרמלים פה מלחמה על מלא״.

הוא המשיך ותקף: ״למישהו זה נראה הגיוני? עליית כמות השיגורים לעברי ישראל הרבה מעבר ליישובים המפונים ובכל שעה ביממה מהווה עליית מדרגה משמעותית בזמן שבכירי הצבא טוענים ש׳הרחקנו את חיזבאללה׳ ותכף יספרו לנו שהוא גם מורתע״.

מתן דודיאן, תושב שלומי וממובילי המטה דרש: ״יש רק דבר אחד שיוביל לביטחון בגזרת הצפון ובכלל הגזרות: הפעלת כל הכלים העוצמתיים של צה״ל וכיבוש דרום לבנון עד הליטני״.

הצפון נהריה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}