ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי חשיפת ההקלטות

אביו של אורי דנינו הי"ד: "אנשים אולי לא ידעו, הייתה הזדמנות לעסקה - שאבדה"

לאחר פרסום ההקלטות של השיחה הקשה שלו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הרב אלחנן דנינו, אביו של החטוף אורי הי"ד, מספר: "אני דיברתי מנהימות ליבי, אבל זה קול שהיה צריך להישמע"

אביו של אורי דנינו הי"ד: "אנשים אולי לא ידעו, הייתה הזדמנות לעסקה - שאבדה"
אורי דנינו הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

לאחר פרסום ההקלטות בהן נשמע הרב אלחנן דנינו, אביו של אורי הי"ד, מטיח האשמות קשות בראש הממשלה נתניהו, הרב דנינו התראיין הבוקר ל"כאן רשת ב'" והתייחס לשיחה הקשה שלו עם נתניהו שהגיע לנחמו בשבעה. 

"אני דיברתי מנעימות ליבי, אבל זה קול שהיה צריך להישמע", הסביר. "הייתה לי הרגשה שגם אחרי מות השישה, לא זז משהו למען הבאתם ארצה בהקדם האפשרי". 

הרב דנינו סיפר כי בשיחה בינו לבין נתניהו הזכיר: "אנשים אולי לא ידעו, אבל לפני עשרות ימים היינו במקום אחר. היתה אז הזדמנות אחרת. אם תחזור הזדמנות כזו - חלילה לאבד אותה".

על בנו סיפר: "אנחנו רוצים להתמקד במה שאורי באמת עשה בחייו. ברגע האמת אורי קפץ לתוך התופת ונחטף, ולאחר 11 חודשים נרצח. אנחנו רואים בזה מטרה קדושה ונעלה. את הדרך הזו נמשיך עבורו ולזכרו. נקים בית חם לנערים והורים שיאפשר לתמוך בילד, גם הוא לא הולך בדרך בה חונך".

נזכיר כי בשיחה שהתפרסמה אתמול נשמע הרב דנינו, אביו של אורי שנרצח בשבי, תוקף את ראש הממשלה: "תפסיקו להתעסק בלאסוף מנדטים ולהתעסק בסקרים מה יביא ומה לא. תפסיקו. אני באמת לא יודע אם היתה עסקה או לא עסקה. אבל סלח לי אדוני, הכל קרה במשמרת שלך". 

ראש הממשלה אמר להורי החייל: "אני רוצה להגיד לכם שהתפללנו וקיווינו להביא אותו ואת האחרים, וזה לא עלה בידינו. אני מתנצל בפניכם שלא עלה בידינו. כל כך היה מגיע לו להיות איתכם, ולכם מגיע להיות איתו".

אביו של אורי, אלחנן, השיב לו: "תפסיקו שם למעלה להתעסק בשטויות ולחרחר ריב ומדון. לא מגיע לנו את הארץ הזאת ללא אחדות. לא מגיע".

אורי דנינו בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}