י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
כדי לפענח פשעים

קבלו סיפור משוגע: זו הסיבה להחרמת הטסלה

קליפורניה החלה לגרור מכוניות טסלה שחנו סמוך למקומות שבהם בוצע פשע. הסיבה? המשטרה רוצה להוציא את המידע שנאגר במערכות המצלמה של הרכבים

קבלו סיפור משוגע: זו הסיבה להחרמת הטסלה
מצלמות האבטחה המוטמעות ברכבי טסלה מסייעות למשטרה לפענח פשעים. גם אם בעל הרכב לא מעוניין בכך צילום: טסלה

אם יש לכם טסלה אז אתם יודעים: זו מכונית סופר מתוחכמת שמסוגלת בין היתר לצלם את כל מה שמתרחש בסמוך לרכב, כולל מי שפוגע במכונית לדוגמה. המצב הזה נקרא מצב "סנטרי" כלומר "זקיף" בעברית ובעבר הוא לא היה זמין בישראל עד שהיצרנית פתחה את השימוש בו ללקוחות בארץ.

אבל למצב הזה יש גם חסרונות, כך מפרסמים אתרים בארה"ב אשר טוענים שהמשטרה באוקלנד , קליפורניה החלה לגרור מכוניות טסלה שחנו סמוך למקומות שבהם בוצע פשע. הסיבה? המשטרה רוצה להוציא את המידע שנאגר במערכות המצלמה של הרכבים האלה כדי לפענח פשעים.

כלומר אם יש לכם טסלה ואתם חיים באוקלנד והמשטרה חוששת שבוצע לידה פשע אז מזל טוב, מבחינת המשטרה המכונית שלכם היא מצלמה על גלגלים שניתן להחרים. לפי דיווח בעיתון אמריקאי, ביולי האחרון התרחש במגרש חניה ליד שדה התעופה של אוקלנד מקרה רצח אכזרי ברכב. המשטרה איתרה מכונית טסלה שחנתה סמוך לרכב בו התרחש הרצח והצליחה לשכנע את בעל הרכב למסור את המידע, כלומר את הסרט של מה שהתרחש לכאורה במקום, בלי להגיע לתחנת המשטרה.

המקרה השני היה פחות נעים: בהמשך חודש יולי התרחש ויכוח בין כמה עבריינים שבמהלכו נורו יריות שהרגו אישה בת 27. המשטרה הוציאה צו חיפוש שבמסגרתו נגררה טסלה שחנתה בסמוך, למרות שבעליה כלל לא היה קשור לרצח.

 

 

 

טסלה פשעים אוקלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}