י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אדם אחד נהרג

רוסיה יירטה 144 כטב"מים ששיגר צבא אוקראינה

ברוסיה מדווחים כי כוחות ההגנה האווירית יירטו הלילה 144 כטב"מים ששיגר צבא אוקראינה. מושל מוסקבה דיווח על נזקים שנגרמו למבנים בעקבות 20 כטב"מים ששוגרו לעבר העיר

רוסיה יירטה 144 כטב"מים ששיגר צבא אוקראינה
טיל אוקראיני משוגר לעבר רוסיה צילום: צבא אוקראינה

צבא רוסיה הודיע ​כי הוא השמיד 144 מל"טים אוקראינים ששוגרו בהתקפה לילית לעבר אזורים ברחבי מערב רוסיה. ההגנות האוויריות הפילו 20 מל"טים מעל אזור מוסקבה, שם אמר המושל אנדריי וורוביוב שהם גרמו נזק לדירות ובתים. 

בהתקפה נהרג לפחות אדם אחד ושלושה נוספים נפצעו, כך כתב וורוביוב בטלגרם. מרבית היירוטים התרחשו מעל אזור בריאנסק לאורך הגבול בין רוסיה לאוקראינה, אך גורמים רשמיים שם דיווחו כי אין נזק או נפגעים לאחר ש-72 המל"טים הופלו.

ההגנה האווירית הרוסית הפילה גם מל"טים אוקראינים מעל אזורי קורסק, טולה, בלגורוד, קלוגה, וורונז', ליפטסק ואוריול. המושלים ברוב האזורים הללו אמרו שלא היו דיווחים על נפגעים.

ההתקפות האוויריות האחרונות של רוסיה כנגד אוקראינה כללו שימוש ברחפנים כדי למקד את המתקפה על אזור הבירה קייב, שספג מתקפות חוזרות ונשנות החודש.

סריי פופקו, ראש הממשל הצבאי של קייב, אמר שהתרעות אוויריות נשמעו במשך שעתיים הלילה, אך ההגנה האווירית האוקראינית הפילה את כל המל"טים הרוסים שהופנו לעבר הבירה.

אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}