י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
תמלילי החקירה נחשפים

אחותו של הנייה: "אני בעד ישראל, למה שאצטרך את חמאס?"

צבאח הנייה, אחותו של איסמאעיל הנייה, טענה בחקירתה במשטרה כי "אנחנו לא מתערבים בדברים שלו והוא לא מתערב בחיים שלנו" | עוד טענה: "אני נגד המלחמה, לא רוצה שימותו"

אחותו של הנייה: "אני בעד ישראל, למה שאצטרך את חמאס?"
אילוסטרציה צילום: צילום מסך

צבאח הנייה, אחותו של ראש הלשכה המדינית של חמאס לשעבר איסמאעיל הנייה, העידה בחקירתה במשטרה כי הקשר שלה עם אחיה היה מינימלי- והיא בכלל תומכת בישראל, כך דווח ב"חדשות 12". 

החוקר שאל את הנייה: "את בקשר איתו?". "לא", השיבה הנייה. "מזמן הוא לא דיבר איתי. בפעם האחרונה זה היה לפני המלחמה, לפני כמעט שנה". 

עוד המשיכה: "פעם בשנה הוא מתקשר, שואל לשלומי, וזהו. הוא לא מדבר איתנו על כלום ואנחנו לא מדברים איתו על כלום. אנחנו לא מתערבים בדברים שלו והוא לא מתערב בחיים שלנו".

לאחר שהחוקר ניסה לברר האם היא תומכת או מתנגדת למלחמה, השיבה צבאח: "אני נגד המלחמה, אנחנו לא בעד. שלא ימותו, לא מהצד הזה ולא מהצד השני, שתמיד יהיה שלום. אני בעד ישראל, מה אני צריכה את חמאס? אני גרה בישראל".

חוקר המשטרה המשיך: "בנוסף לאח שלך את מדברת עם שאר המשפחה, שהם בכירי חמאס. את תומכת בהם ומשבחת אותם". הנייה ענתה: "לא מדברת כלום ושום דבר. מאז המלחמה אני כמעט לא מדברת בטלפון. אין לי סרטונים ואין לי כלום".

איסמעיל הנייה צבאח הנייה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}