י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בדרכו לבצע מעצר

מפקד משטרת אל סלבדור נהרג בהתרסקות מסוק

מפקד משטרת אל סלבדור, נהרג בהתרסקות מסוק בדרכו לעצור חשוד בהונאה. החשוד, הוא מנהל הבנק לשעבר מנואל קוטו, הואשם במעורבות במעילה של 35 מיליון דולר מחברת אשראי גדולה באל סלבדור. נשיא המדינה אמר שהוא יבקש עזרה בינלאומית לבחון את הסיבות להתרסקות

מפקד משטרת אל סלבדור נהרג בהתרסקות מסוק
אילוסטרציה צילום: unsplash

מפקד משטרת אל סלבדור בצפון אמריקה, נהרג יחד עם עוד שמונה בני אדם כשהמסוק הצבאי בו נסעו התרסק ביום ראשון בערב שעון מקומי. המפקד מאוריסיו אריאזה, היה בדרכו לעצור חשוד בהונאה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים בבירה סן סלבדור, המסוק התרסק זמן קצר לאחר ההמראה.

החשוד, הוא מנהל הבנק לשעבר מנואל קוטו, שהואשם במעורבות במעילה של 35 מיליון דולר מחברת אשראי גדולה באל סלבדור.

נשיא סלבדור, נאיב בוקלה, הגיב על ההתרסקות: הנשיא כתב: "ההתרסקות לא צריכה להיחשב כתאונה" והורה על חקירה. הנשיא מינה אותו למפקד המשטרה ב-2019 והוא נלחם בכנופיות ידועות לשמצה, באל סלבדור. תחת הנשיא בוקלה, שיעור הרצח המזעזע במדינה ירד. הנשיא אמר שהוא יבקש עזרה בינלאומית לבחון את הסיבות ההתרסקות.

המסוק נשא את מפקד המשטרה וצוות חדשות טלוויזיה, כך לפי התקשורת המקומית. כל האנשים שהיו על הסיפון מתו בהתרסקות, נמסר מצבא סלבדור. מפקד המשטרה נסע לגבול הונדורס כדי לקחת את החשוד קוטו למעצר.

גורמים רשמיים בהונדורס אמרו שהמשטרה תפסה את מנהל הבנק לשעבר כשניסה לברוח לארה"ב בעזרת מבריח מקצועי. קוטו היה אחד מ-32 אנשים שהואשמו במעילה והלבנת הון של 35 מיליון דולר מקופת איגוד האשראי COSAVI.

אל סלבדור התרסקות מסוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}