ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
לפיד שומע?

הרצוג רמז: להקים ממשלת אחדות כדי לחתום על עסקת חטופים

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש עם משפחות חטופות ויצא בקריאה: "המערכת הפוליטית חייבת להתייצב בכל הכוח ביחד, מאחורי שחרורם והשבתם של החטופות והחטופים. לעשות כל צעד שאפשר כדי לדחוף את מקבלי ההחלטות". בעוצמה יהודית תקפו: "קריאה חסרת אחריות המשתפת פעולה עם תעמולת חמאס ועלילת הדם של השמאל הקיצוני"

הרצוג רמז: להקים ממשלת אחדות כדי לחתום על עסקת חטופים
נשיא המדינה יצחק הרצוג בכנס לשכת עורכי הדין צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ

נשיא המדינה, יצחק הרצוג קרא הערב (שני) לעשות הכל על מנת לחתום על עסקה להחזרת החטופים ואף רמז כי יש להקים ממשלת אחדות לשם כך. 

במסגרת מפגש שקיים הנשיא עם עם בני משפחותיהן של התצפתניות שמוחזקות בשבי החמאס, אמר הרצוג: "זהו רגע מכריע. המערכת הפוליטית חייבת להתייצב בכל הכוח ביחד, מאחורי שחרורם והשבתם של החטופות והחטופים הביתה במהרה. ביחד, להיכנס מתחת לאלונקה, לעשות כל צעד שאפשר כדי לדחוף את מקבלי ההחלטות להביא את החטופות והחטופים הביתה". 

דברי נשיא המדינה במפגש עם בני משפחותיהם של התצפיתניות צילום: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו

עוד הוסיף הנשיא: "זהו רגע מכריע, אם אנחנו רוצים להחזיר את החטופים אנחנו צריכים להיות מאוחדים בכל הכוח. ברור לכולנו שלכל עסקת חטופים יהיו מחירים כואבים. זה ברור לנו. אבל אני חושב שבלי הבאת החטופים הביתה, המחירים יהיו הרבה הרבה יותר כואבים לחברה הישראלית. צריך לעשות כל שניתן כדי להחזיר אותם הביתה במהרה".

בעוצמה יהודית תקפו את הנשיא בחריפות: ״קריאת הנשיא הערב ל״ממשלת אחדות כדי להשיב את החטופים״, הינה קריאה חסרת אחריות המשתפת פעולה עם תעמולת חמאס ועלילת הדם של השמאל הקיצוני, לפיה כביכול ממשלת ישראל המכהנת לא מעוניינת בהשבת החטופים לביתם - כאשר מי שמחזיק בהם ומונע את השבתם הם מרצחי החמאס בלבד. עוצמה יהודית תומכת בהכרעת חמאס והשבת כל החטופים לביתם. 

עוד נמסר: "עוצמה יהודית תמשיך להתנגד לעסקה מופקרת שתביא עלינו נרצחים וחטופים נוספים, ולהתנגד לשיתוף פעולה במו״מ שתכליתו סחיטת ישראל לויתורים שיובילו לאסון. יש להגביר לחץ צבאי עצים ורציף ברצועה, ולהפסיק את הכנסת הסיוע ההומניטרי והדלק לרצועה -  עד אשר ישוחררו כל חטופינו".

נשיא המדינה יצחק הרצוג החטופים הישראלים ברצועת עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}