י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
תחקיר ראשוני

החטופים הוצאו להורג בחאן יונס, קליעים רבים נמצאו בגופם

גופותיהם של אלכס דנציג, יורם מצגר, אברהם מונדר, חיים פרי, יגב בוכשטב ונדב פופלוול הי"ד חולצו בחודש שעבר מח'אן יונס. תחקיר מותם הוצג למשפחות. הם ככל הנראה הוצאו להורג לאחר שכוחות התקרבו לאזור

החטופים הוצאו להורג בחאן יונס, קליעים רבים נמצאו בגופם
ארבעת החטופים הי"ד צילום: באדיבות המשפחות

משפחות החטופים שנרצחו בחאן יונס בפברואר האחרון קיבלו בימים האחרונים תחקיר ראשוני אודות נסיבות מותם, כך דווח בחדשות 12. החטופים, אלכס דנציג, יורם מצגר, אברהם מונדר, חיים פרי, יגב בוכשטב ונדב פופלוול הי"ד, נרצחו ככל הנראה בחודש פברואר או מרץ, וגופותיהם חולצו בחודש שעבר, כחצי שנה אחרי הרצח.

על פי הדיווח, החטופים הוצאו להורג לאחר שכוחות צה"ל התקרבו למנהרה שבה הם הוחזקו. לוחמים פעלו באזור, ולמשפחות נמסר שהפגזות של צה"ל פגעו סמוך למנהרה. אך בנתיחה שבוצעה בגופות החטופים שחולצו נמצאו קליעים רבים. לצד החטופים נמצאו ארבעה מחבלים שנהרגו שבגופם לא נמצאו קליעים, וכנראה הם נהרגו מההפגזות.

עוד דווח, כי המנהרה שבה החטופים הוחזקו הייתה קטנה וצרה, ברוחב של כ-80 סנטימטרים. החטופים התקשו לעמוד או ללכת. במקום לא היו מקלחות או פתחי אוויר והחטופים התקשו לנשום. מבצע החילוץ של החטופים נערך בפיקוד אוגדה 98.

לפני כשבועיים וחצי צה"ל אישר שאותרו קליעים בגופות חלק מהחטופים. בימים האחרונים המשפחות עודכנו על הימצאות הקליעים בגופות יקירהן.

החטופים האסון בחאן יונס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}