י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
באופן זמני

לאחר הפיגועים: גרמניה מרחיבה את הפיקוח בכל הגבולות

משרד הפנים הגרמני הודיע ​​על הרחבת הבדיקות הזמניות בכל גבולות המדינה. ברלין מסרה שהמהלך הכרחי כדי להתמודד עם הגירה לא חוקית ולהגן על ביטחון הפנים לאחר מספר פיגועי טרור. ההגבלות יהיו למשך ששה חודשים

לאחר הפיגועים: גרמניה מרחיבה את הפיקוח בכל הגבולות
משטרת גרמניה: אילוסטרציה צילום: משטרת גרמניה

שרת הפנים של גרמניה, ננסי פזר, הודיעה במסיבת עיתונאים על ביקורת זמנית בגבולות היבשתיים של המדינה. מטרת ההחלטה היא למגר את ההגירה לגרמניה ואת האיסלאם הקיצוני במדינה. ממשלת גרמניה קיימה התייעצויות עם מפלגת האופוזיציה המרכזית לגבי מיגור ההגירה, זאת לאחר פיגוע דקירה שבוצע על ידי מבקש מקלט סורי בעיר סולינגן ופיגועים נוספים שאירוע בגרמניה בשבועות האחרונים. 

מפלגת ה-AFD הימנית קיצונית, שמתנגדת להגירה, ניצחה לאחרונה בבחירות במדינת תורינגיה והגיעה למקום השני בסקסוניה. יש לציין כי גרמניה חברה באזור שנגן, המתפקד למעשה כגוש אחד בביקורת גבולות.

שרת הפנים אמרה: "אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להגן על האנשים בארצנו, אנחנו מחזקים את הביטחון הפנימי שלנו באמצעות פעולה קונקרטית ואנחנו ממשיכים בעמדתנו הקשוחה נגד הגירה בלתי חוקית".

גרמניה חולקת יותר מ-3,700 ק"מ של גבולות יבשתיים עם דנמרק, הולנד, בלגיה, לוקסמבורג, צרפת, שוויץ, אוסטריה, צ'כיה ופולין, כולן חברות באמנת שנגן, שאין הגבלות ובדיקות בנסיעות.

גרמניה כבר הטילה שנה שעברה פיקוח מחמיר על גבולותיה עם אוסטריה, צ'כיה, פולין ושוויץ בגין הגירה לא חוקית. בדיקות הגבולות הללו הן זמניות באופן רשמי, הן הוארכו שוב ושוב על ידי ברלין.

גרמניה אוסטריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}