ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מסורת מצליחה

כניסה ללא עלות: היריד המצליח "ללמוד ולעשות" חוזר בפעם השישית

לאחר הצלחה רצופה במשך חמש שנים, מרכז כיוון בירושלים מקיים זו השנה השישית את יריד ההכשרות "ללמוד ולעשות", המציע עשרות מסלולי הכשרה מתאימים לציבור החרדי. היריד, שהפך למסורת מצליחה, יתקיים השנה במתחם המרווח של מרכז כיוון, ברחוב הצבי 15 בירושלים

כניסה ללא עלות: היריד המצליח "ללמוד ולעשות" חוזר בפעם השישית
יריד ללמוד ולעשות צילום: יח"צ

הצלחת היריד בשנים קודמות מדברת בעד עצמה. כאשר בשנה שעברה השתתפו למעלה מ-250 נשים ו-300 גברים, אשר נחשפו לעשרות מסלולי הכשרה איכותיים ממגוון גדול של מכללות וגופי הכשרה. רבים מהמשתתפים בשנים קודמות השתלבו בהצלחה בלימודים ולאחר מכן בתעסוקה איכותית ומספקת.

לחצו כאן וקחו חלק ביריד הגדול>>>

מהמרכז החרדי להכשרה מקצועית ועד פרוג או השלוחה החרדית של בצלאל, היריד יציע למשתתפים הזדמנות ייחודית להיחשף לעולם של של מסלולי לימודים והכשרות מקצועיות, המותאמים לפונים מהציבור החרדי. עשרות מכללות וגופי הכשרה מובילים יציגו את מסלוליהם, ביניהם מוסדות מוכרים כמו קמפוס שטראוס של מכללת הדסה, מכללת מעיינות, סיעור מוחות, ינ"ר ועוד רבים וטובים. המשתתפים יוכלו להתרשם ממסלולים בתחומים מבוקשים כמו הנדסאות, עבודה סוציאלית, מנהל עסקים, היי-טק ועוד.

יח"ציריד ללמוד לעבודצילום: יח"צ

מחלקת ההיי-טק של מרכז כיוון, יחד עם תכנית Mego יערכו למתעניינים בעולם הטכנולוגי, מבחן התאמה חדשני לבחינת התאמה לתחום ההייטק. במקום יוצעו גם עשרות מסלולי לימודים איכותיים בתחומי ההייטק השונים: תכנות, הגנה וסייבר, פול סטאק ועוד.

לאורך היריד יתקיימו הרצאות מקצועיות בנושאים מגוונים, כגון תחום ההנדסאים בדגש על תעשייה וניהול, והבדלים בין הנדסאי למהנדס. כמו כן, תינתן הרצאה בתחום הפיננסים ונושאים נוספים הקשורים לעולם התעסוקה.

אלעזר אצור, מנכ"ל מרכז כיוון, מסר: "היריד 'ללמוד ולעשות' הוא הזדמנות מצוינת עבור הפונים והפונות לעולם התעסוקה מתוך הציבור החרדי, לפתוח דלתות לעתיד תעסוקתי מבטיח. אנו גאים לראות את ההצלחות הרבות של בוגרי היריד לאורך השנים, אשר מצאו את דרכם לתעסוקה איכותית ומשמעותית".

היריד יתקיים בשני מועדים נפרדים: ביום שני י"ג באלול (16.9) לנשים, וביום שלישי י"ד באלול (17.9) לגברים, בין השעות 17:00-21:00. המעוניינים להשתתף מוזמנים להקליק כאן>>>
 

 

כיוון יריד לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}