ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"קידום אלימות ואנטישמיות"

המיליארדר היהודי מתפטר מהאוניברסיטה היוקרתית בשל הכוונה להסיר את השקעותיה בישראל

אחראי קרן ההשקעות של אוניברסיטת בראון, המיליארד היהודי ג'וזף אדלמן, מתפטר מתפקידו בשל ההצבעה המתוכננת באוניברסיטה על הפסקת השקעות בחברות ישראליות

המיליארדר היהודי מתפטר מהאוניברסיטה היוקרתית בשל הכוונה להסיר את השקעותיה בישראל
אילוסטרציה צילום: unsplash

אחראי קרן ההשקעות של אוניברסיטת בראון, המיליארד היהודי ג'וזף אדלמן, התפטר מתפקידו באוניברסיטה. אדלמן הודיע ​​על עזיבתו במכתב שפורסם בוול סטריט ג'ורנל , והביע החששות לגבי גישתה של האוניברסיטה לעלייה באנטישמיות בקמפוס.

אדלמן הסביר כי הסיבה להתפטרותו הוא "יחסה של האוניברסיטה לאנטישמיות הגואה בקמפוס ולתנועה הפוליטית הצומחת השואפת להשמדת מדינת ישראל".

לטענתו, "לאחר המתקפה הקשה ביותר על העם היהודי מאז השואה, אין זה מוסרי שבראון תקיים הצבעה כזאת. אני רואה בנכונות לקיים אותה כישלון מדהים של מנהיגות מוסרית באוניברסיטה. אני לא מוכן להשאיל את שמי או לתת את זמני לגוף חסר שיקול דעת מוסרי בסיסי".

בדבריו אלו מתייחס אדלמן להצבעה המתוכננת באוניברסיטה על הפסקת השקעות בחברות ישראליות. אדלמן הוסיף והתייחס לכך בטורו: "אני לא רוצה אפילו לרמוז שעקרונות אמיתיים כלשהם הובילו להחלטתה של בראון לערוך הצבעת הסרת השקעות". 

"היא נעשתה לא על סמך עובדות או ערכים אלא על בסיס חולשה כלפי סטודנטים פעילים. הנהגת האוניברסיטה בחרה מסיבה כלשהי לתגמל, במקום להעניש, את הפעילים על שיבוש חיי הקמפוס, הפרת חוקי בית הספר וקידום אלימות ואנטישמיות", המשיך וטען.

ארה"ב השקעות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}