י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מתקפה מתוך המפלגה

האמירה של הח"כ מהליכוד על שר הביטחון: "משרת את דף המסרים של סינוואר"

ח"כ ניסים ואטורי תקף את גלנט וקרא להדיחו מתפקידו לפני המערכה עם חיזבאללה, שלדבריו צפויה לפרוץ בימים הקרובים | "גלנט משרת את דף המסרים והחלומות של סינוואר," טען בראיון לרדיו 'קול ברמה'

האמירה של הח"כ מהליכוד על שר הביטחון: "משרת את דף המסרים של סינוואר"
שר הביטחון יואב גלנט בגבול עזה צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד, חבר ועדת חוץ וביטחון, תקף בחריפות את שר הביטחון יואב גלנט על רקע התנהלותו במלחמה. ואטורי טען כי גלנט אינו ממלא את תפקידו כראוי ואף פוגע במאמץ הביטחוני של ישראל.

"גלנט משרת את דף המסרים והחלומות של סינוואר", טען בראיון לנתן למשי ואבי גדלוביץ' ברדיו 'קול ברמה'. "הוא משחק לידיים של האויבים שלנו. חייבים לפטר אותו לפני המערכה עם לבנון, שתפרוץ בימים הקרובים."

ואטורי התייחס להתפתחויות הביטחוניות בצפון הארץ והביע חשש ממלחמה קרובה בגבול הצפוני. "אנחנו לקראת מלחמה בצפון. השלב העיקרי בעזה די לקראת סיום, ועדיין נעשה מאמץ להחזיר את החטופים", ציין חבר הכנסת. לדבריו, מלחמה מול חיזבאללה היא בלתי נמנעת: "אני לא רואה סיטואציה אחרת שבה חיזבאללה נסוגים מהגבול. אנשים לא יחזרו הביתה עד אשר נפתור את הבעיה".

ואטורי הוסיף: "זה שאנחנו יודעים איפה נמצא נסראללה זו עובדה", רמז לכך שההיערכות הביטחונית מול חיזבאללה מתקדמת, אך קרא לפעול בנחישות לקראת המערכה הקרובה בצפון.

ניסים ואטורי יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}