ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מחדל אבטחה

בתו של הנרצח באלנבי: "הוא השאיר אותנו לבד, יתומים בלי אמא ובלי אבא"

אורלי בירנבאום, בתו של הנרצח במחסום אלנבי, יורי בירינבאום סיפרה על תחושותיה הקשות בכאן רשת ב. "היה שם מחדל! זה כמו שיכניסו אקדח לנתב"ג" אמרה.

בתו של הנרצח באלנבי: "הוא השאיר אותנו לבד, יתומים בלי אמא ובלי אבא"
כוחות הביטחון סמוך לפיגוע ירי בגשר אלנבי צילום: יונתן זינדל פלאש 90

אורלי בירנבאום, בתו של הנרצח במחסום אלנבי, יורי בירינבאום סיפרה היום בתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב על רצח אביה: "היה שם מחדל! זה פשוט לא מובן איך דבר כזה קורה, שמכניסים אקדח למקום כזה מאובטח?! זה כמו שיכניסו אקדח לנתב"ג".

"זה לא נתפס זה פשוט מחדל שאבא שלי שילם בחיים שלו - ומה יש לקחת? לקחו לי את אבא שלי. הוא השאיר אותנו לבד, יתומים בלי אמא ובלי אבא ואני באמת לא יודעת איך להמשיך לחיות בלעדיו" אמרה.

"מישהי שאבא שלה עובד שם, שלחה לי הודעה, שאבא שלי הציל את אבא שלה בגופו. אבל אני לא רוצה שהוא יהיה גיבור. היה שם מחדל! זה פשוט לא מובן איך דבר כזה קורה, שמכניסים אקדח למקום כזה מאובטח?! זה כמו שיכניסו אקדח לנתב"ג".

אמיליאנו אברמוביץ' שעבד עם יוחנן שחורי, יורי בירנבאום ואדריאן מרסלו פודסמסר במעבר אלנבי, סיפר עליהם הבוקר בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב: "אנשים מצויינים, כולם אבות לילדים, מאוד עצוב לי. יורי אדם מדהים, היה מגדל את שלושת ילדיו לבד, תמיד עם חיוך. אשתו נפטרה מסרטן לפני כמה שנים".

יורי בירינבאום ירדן מלחמת חרבות ברזל מעבר אלנבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}