י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אלו ההאשמות

כתב אישום הוגש נגד החשודה בזריקת חול על בן גביר: "תקפה בכדור בוץ קשיח"

נועה גולדנברג נאשמת בתקיפת עובד ציבור ובהפרעה לשוטר במילוי תפקידו, לאחר שזרקה חול לעבר השר איתמר בן גביר ביום שישי. באישום צויין: "הנאשמת תקפה את בן גביר בכדור בוץ קשיח וסירבה לצאת מהים"

כתב אישום הוגש נגד החשודה בזריקת חול על בן גביר: "תקפה בכדור בוץ קשיח"
בן גביר עם משפחתו בחוף הים צילום: באדיבות המצלם

התביעה המשטרתית הגישה היום את כתב האישום נגד נועה גולדנברג, החשודה בזריקת החול לעבר השר איתמר בן גביר ביום שישי האחרון. גולדנברג נאשמת בתקיפת עובד ציבור והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. 

מכתב האישום עולה כי "ביום שישי בשעות הצהריים, ח"כ השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר טייל עם משפחתו בחוף הים בת"א, כאשר במהלך הטיול הגיעה הנאשמת ותקפה את השר, תוך השלכת כדור של חול לעברו. במקום נכחו צוות האבטחה ושוטר, שהבחינו באירוע וגם בהם פגע החול שנזרק. השוטר שזיהה את החשודה סימן לעברה וביקש ממנה להגיע אליו, אולם היא סירבה ונמלטה לתוך המים... רק לאחר דקות ארוכות ושכנועים מצד מכר של הנאשמת היא החליטה לצאת מהמים. בנסיבות אלה הנאשמת הפריעה לשוטר בעת מילוי תפקידו". 

עוד נכתב בכתב האישום: "לאחר שיצאה מהמים הנאשמת עוכבה לחקירה שבסיומה הוחלט להשאירה במעצר, לאור האירוע החמור של חשד לתקיפת נבחר ציבור וחשש משיבוש חקירה, זאת בעקבות שיתוף פעולה חלקי של הנאשמת במהלך החקירה. במסגרת החקירה בתחילה, הכחישה הנאשמת את מעורבותה באירוע, אולם, לאחר שהוצגו בפניה ראיות נוספות, היא שינתה את גירסתה וקשרה עצמה לזריקת החול וטענה כי מתוסכלת לראות את השר בחוף הים כשיש לו דברים חשובים יותר לעשות בשעת מלחמה". 

נזכיר כי לאחר מעצר החשודה ביום שישי, במשך שעות לא היה ברור היכן הוחזקה, אולם בהמשך התברר כי היא הועברה לכלא נווה תרצה. בריאיון ל"חדשות 12" סיפרה אמה שרון על הפחדים שבתה חוותה. "היא שבורה, מרוסקת ובוכה. היא אמרה לי - אימא, אני מפחדת שיעשו לי שם משהו". מאוחר יותר שוחררה החשודה למעצר בית. 

קצין אגף חקירות ומודיעין במרחב ירקון, סגן-ניצב עדי ברקוביץ', אמר: "השר לביטחון לאומי שהה עם ילדיו הקטנים בחוף בתל אביב. זה הלם בו, זה פגע בו. בהתחלה זה נראה באמת כחופן חול שפוזר לכל עבר, אך כשאתה מרים, ועשיתי את זה בעברי, גם בעת ששיחקתי עם ילדיי בים, כשאתה מרים חופן בוץ ומאגד אותו לכדי כדור, הוא נשאר קשיח וברגע שאתה מעיף אותו הוא פוגע באותו אדם ויכול לגרום לו אף לחבלה. מדובר בדבר שהוא כואב, הוא לא דבר שהוא נעים לאף אחד מאיתנו, ובטח ובטח במקרה הזה".

חול איתמר בן גביר כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}