י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
רגע לפני ההקרנה

נתניהו פנה לבית המשפט: אסרו את פרסום תיעודי חקירותיי

רגע לפני ההקרנה הראשונה של הסרט "תיקי ביבי", ראש הממשלה נתניהו פנה לבית המשפט המחוזי בירושלים בדרישה לאסור פרסום של תיעוד חקירותיו | הסרט צפוי לכלול צילומי חקירה משטרתיים של נתניהו שטרם נראו

נתניהו פנה לבית המשפט: אסרו את פרסום תיעודי חקירותיי
ראש הממשלה בנימין נתניהו במלחאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רגע לפני הקרנת הבכורה של הסרט "תיקי ביבי", ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה דחופה לאסור את פרסום צילומי חקירותיו. 

נתניהו אמנם לא יכול למנוע את פרסום תיעודי חקירותיו בטורונטו ובשאר העולם, אך החוק בישראל קובע כי אין לפרסם תיעוד חזותי או קולי של חקירות ללא אישור של בית המשפט. בשל כך, נתניהו מנסה למנוע את פרסום החקירות בישראל. 

נזכיר כי הסרט "תיקי ביבי" הוא סרט חדש שהפיק יוצר תיעודי נחשב. על פי פרסום ב"וראייטי" הסרט מבוסס על מאות שעות של הקלטות מן השנים 2016–2018 שהודלפו והגיעו לידיו של היוצר בשנה שעברה - וכן צילומי חקירה משטרתיים של נתניהו שטרם נראו.

ההקלטות הללו נאספו כראיות במטרה לקבוע אם יש מקום להגיש נגד נתניהו כתבי אישום באשמת שוחד, מרמה והפרת אמונים. הסרט יוקרן בפסטיבל טורונטו כיצירה שעדיין לא הושלמה ונמצאת עדיין בעבודה.

היוצר, אלכס גיבני, אמר כי "ההקלטות הללו שופכות אור על דמותו של נתניהו באופן חסר תקדים ויוצא דופן. מדובר בראיות רבות עוצמה לאופיו המושחת וכיצד אופיו זה הוביל אותנו אל המקום שבו אנו ניצבים כרגע".

בנימין נתניהו טורנטו חקירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}