ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אימו חשפה

דוח הנתיחה קבע: יגב בוכשטב הוצא להורג על ידי חמאס

אסתר בוכשטב, אימו של החטוף יגב שגופתו חולצה מעזה, חשפה בוועדה בכנסת כי דוח הנתיחה שהוצג בפניה קבע כי בנה הוצא להורג כשצה"ל התקרב למנהרה. אסתר טענה: "הלחץ הצבאי לא מחזיר חטופים בחיים, הוא הורג אותם"

דוח הנתיחה קבע: יגב בוכשטב הוצא להורג על ידי חמאס
יגב בוכשטב צילום: באדיבות המשפחה

אסתר בוכשטב, אמו של החטוף יגב בוכשטב הי"ד שנרצח בשבי חמאס וגופתו חולצה על ידי צה"ל והושבה ארצה, חשפה היום בוועדה לטיפול בשורדי שואה בכנסת כי מנתיחת גופת בנה עולה כי הוא נרצח על ידי מחבלי החמאס. 

האם שיתפה: "הבן שלי נחטף חי. הוא היה חי. היה אות חיים ממנו. החטופות ששבו, בהן אשתו, היו איתו. הוא היה צריך לחזור חי. הוא חזר מת, נרצח. אתמול קיבלנו דוח נתיחת גופה, תבינו מה עובר על משפחה שמקבלת את הדוח, והדוח מכיל מידע על ההוצאה להורג שלו". 

עוד הוסיפה: "הוא הוצא להורג. הצבא הגיע קרוב לאזור המנהרה והם הוצאו להורג. זה מה שקורה בלחץ הצבאי. הלחץ הצבאי לא מחזיר חטופים בחיים, הוא הורג אותם. הצבא לא אשם. זו המדיניות של הממשלה. הצבא עושה מה שאומרים לו. זה חוזר על עצמו בעוד מבצע ועוד מבצע. החטופים ששבו בשבוע שעבר זה אותו סיפור. הסיפור של יגב מפברואר ידוע כבר, אבל הם הוצאו להורג".

מטה משפחות החטופים מסר בעקבות דברים אלו כי "אסתר בוכשטב, אמו של יגב בוכשטב ז"ל, חשפה הבוקר בכנסת כי מממצאי נתיחת הגופה של בנה עולה כי יגב נרצח בשבי, ככל הנראה בשל התקרבות כוחות צה"ל למקום בו הוחזק". 

עוד מסרו: "לחץ צבאי לא מחזיר חטופים. לחץ צבאי הורג חטופים. החזרת כל החטופים תתאפשר אך ורק באמצעות עסקה. אנו מצפים ממי שהיה רמטכ"ל, שר ביטחון וחבר קבינט המלחמה לעמוד לצידם של כל המשפחות ולקדש ביחד איתם את הערך העליון של צה"ל וישראל שלא משאירים אף אחד מאחור".

יגב בוכשטב חטופים מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}