ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הפיגוע באלנבי

הנרצח בפיגוע קיבל מתנות מהנהגים הירדנים; אשתו ספדה לו "בן אדם שכולו טוב"

יוחנן שחורי, יורי בירנבאום ואדריאן מרסלו פודסמסר הי"ד עבדו ביחד במעבר אלנבי ונרצחו בעת פריקת המשאית של המחבל הירדני. רעייתו של מרסלו סיפרה על היחסים הטובים שניהל בעבודה וציינה שהיום חל יום נישואיהם

הנרצח בפיגוע קיבל מתנות מהנהגים הירדנים; אשתו ספדה לו "בן אדם שכולו טוב"
זירת הפיגוע צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מרסלה, רעייתו של אדריאן מרסלו פודסמסר שנרצח אתמול בפיגוע מעבר אלנבי, סיפרה עליו הבוקר (שני) בתוכנית "קלמן ליברמן" בכאן רשת ב: "14 שנה הוא עבד שם, כולם אהבו אותו. הוא היה מקבל מתנות מהנהגים הירדנים וסיפר שהם רוצים שרק הוא יפרוק להם את המשאית כי הוא ידע לעשות את זה הכי טוב והכי מסודר, ואז קורה דבר כזה, זה לא נתפס. היום לפני שנתיים התחתנו".

היא סיפרה כי הוא עבד כמלגזן והוריד את הסחורות מהמשאיות. "במשך 14 שנה הוא עבד שם, כולם אהבו אותו. אפילו הנהגים הירדנים היו חברים שלו ופתאום קורה דבר כזה, לא נתפס. לא היה שום הסבר. כל היום התרוצצנו וניסינו לבדוק איפה הוא. שמעתי על זה באחת הרשתות בטלוויזיה, מייד אמרו ששלושתם נרצחו.

ידעתי שהוא עובד שם. ברגע שאמרו שהם נרצחו ידעתי שאין לי מה לנסוע לירושלים לחפש אותו. ניסיתי לצלצל ומנתקים לי, שלחתי הודעות והתחננתי שיגידו לי מה קורה. כל הנסיעה לירושלים ידעתי שאני נוסעת סתם. אחר כך התקשרו אלי מהרווחה, די מהר הבנתי".

"הוא כל הזמן סיפר כמה אוהבים אותו. הוא היה מקבל מתנות מהנהגים וסיפר שהם רוצים שרק הוא יפרוק להם את המשאית כי הוא ידע לעשות את זה הכי טוב והכי מסודר, הכי מהר. היום לפני שנתיים התחתנו. הוא היה האדם הכי שמח, שרוצה להפיק אור ואהבה וריקודים. בן אדם שכולו טוב. לא ידע טיפה של רוע".

אמילינו אברמוביץ' שעבד עם יוחנן שחורי, יורי בירנבאום ואדריאן מרסלו פודסמסר במעבר אלנבי, סיפר עליהם הבוקר בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב: "אנשים מצויינים, כולם אבות לילדים, מאוד עצוב לי. יוחנן היה איש מאוד מעניין, צדיק. יורי אדם מדהים, היה מגדל את שלושת ילדיו לבד, תמיד עם חיוך. והכי קרוב אלי - מרסלו, גם הוא ארגנטינאי. בן אדם מאוד טוב ומצחיק".

"הנהג הירדני שמגיע בכל יום ואתם מכירים כבר אישית זה לא מינגלינג, אז אתה חושב 'מה כבר יכול לקרות'. אני בשוק, אני לא מאמין עד עכשיו ששלושת האנשים האלה שקמו בבוקר והלכו לפרנס את המשפחה שלהם נרצחו ככה".

ירדן מעבר אלנבי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}