י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אחרי זמן רב

סקר דרמטי בארה"ב: טראמפ חוזר להוביל

המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ מוביל על סגנית הנשיא האריס 48%-47% בסקר חדש של הניו יורק טיימס. לצד זאת, 28% מעידים שהם לא יודעים מספיק על האריס

סקר דרמטי בארה"ב: טראמפ חוזר להוביל
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

יומיים לעימות הנשיאותי: המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ מוביל על סגנית הנשיא קמלה אריס 48%-47% בסקר ארצי חדש שפירסם הניו יורק טיימס. מדובר בבשורה משמעותית לנשיא לשעבר, שלא רשם הובלה מזה זמן רב. 

בקרב מדינות המפתח, בנבאדה, ג'ורג'יה, קרולינה הצפונית ואריזונה - הסקר מציג תיקו מוחלט. בוויסקונסין האריס מובילה על טראמפ, וכך גם במשיגין. בפנסליבניה הפער אמנם מצמטמם מאוד, עד כדי הפרש של אחוז אחד, אך ההובלה נשארת אצל האריס. 

לצד זאת, מהסקר עולה כי 28% אומרים שהם לא יודעים מספיק על האריס. 25% חושבים שהיא מייצגת שינוי לעומת ביידן. 47% חושבים שהאריס ליברלית מדי, זכת בעוד רק 32% חושבים שטראמפ שמרן.

בסוף השבוע יותר מ-90 אנשי עסקים אמריקנים בכירים הודיעו שהם תומכים בקמלה האריס לנשיאות ארה"ב, ואמרו שסגנית הנשיא "תמשיך לקדם מדיניות הוגנת וצפויה שתומכת בשלטון החוק, יציבות וסביבה עסקית איתנה". 

במקביל, דיק צ'ייני, סגן הנשיא לשעבר בממשל בוש, ובתו ליז צ'ייני, לשעבר מס' 4 במפלגה הרפובליקנית הודיעו שיצביעו לקמלה האריס. ליז צ'ייני אמרה השבוע באירוע באוניברסיטת דיוק: "כיוון שאני מודאגת מהסכנות שטראמפ מציב לחוקה שלנו, לא רק שלא אצביע לו אלא גם אצביע לקמלה האריס".

דונלד טראמפ בחירות בארה"ב קמלה האריס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}