ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
צפו בויכוח

עימות סוער בין יגאל גואטה לח"כ מהליכוד: "חסר בושה שכמוך!"

עימות חריג פרץ בין חבר הכנסת חנוך מיליביצקי לבין המגיש החרדי יגאל גואטה, שהאשים: "שנה שלמה התעסקתם ברפורמה המשפטית במקום בביטחון" | מילביצקי השיב: "אתה לא ראוי שידברו איתך. אותך ישפטו הרבה קודם"

עימות סוער בין יגאל גואטה לח"כ מהליכוד: "חסר בושה שכמוך!"
ח"כ חנוך דב מילביצקי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עימות סוער פרץ בתוכנית "בנימיני וגואטה" ברשת ב', לאחר שח"כ חנוך מילביצקי ממפלגת הליכוד עלה לשידור - ונכנס לויכוח מול המגיש החרדי יגאל גואטה שטען כי בקואליציה התעסקו ברפורמה המשפטית במקום בביטחון. 

"שנה שלמה התעסקתם ברפורמה המשפטית במקום בביטחון", טען גואטה. חבר הכנסת מילביצקי השיב: "אלה דברים חמורים מאוד שאתה אומר ואני לא אתווכח איתך. אתה יושב ויורק דברי רעל בלי שיש לך שום תשתית עובדתית".

בהמשך גואטה הוסיף וטען: "בושה וחרפה, אתה צריך לבקש סליחה מכל העם הזה. באיזה ביטחון התעסקתם? בצפון? בעזה? אתה לא חושב אפילו לרגע שאתה אשם במה שעשית. הציבור ישפוט אתכם, אתה תראה. אתם חצופים, אין לכם בושה. אפילו סליחה לא ביקשתם. אתם פירקתם את המדינה לרסיסים. הרסתם את המדינה הזו. לא משרדי הממשלה מתפקדים, לא ביטחון, לא חינוך, לא רווחה ולא כלום".

ח"כ חנוך מילביצקי בעימות עם גואטה צילום: רשת ב'

מילביצקי: "אתה משתמש בתקשורת לדבר לא אמת, חסר בושה שכמוך, איך אתה לא מתבייש? אתה והמופתי בזמנו אותו דבר. מסיתים לאומיים".

גואטה: "אתם הבאתם את האסון הכי גדול על המדינה מאז השואה, ובמקום שתורידו את הראש בפני העם, אתם אפילו לא לוקחים אחריות. לא תזרו חול בעיני הציבור. מה שנגרם פה זה כי התעסקתם ברפורמה. כמעט 2000 נרצחים".

חבר הכנסת מילביצקי אמר לגואטה בהמשך הריאיון: "אתה לא ראוי. בזוי ועלוב. אתה לא ראוי שידברו איתך. אותך ישפטו הרבה קודם, תאמין לי, על מה שאתה עושה. (ההיסטוריה) לא תשכח את השטנה, את הפלגנות, את הגיס החמישי שאתה ושכמותך מביאים לעם ישראל. מי אתה בכלל שתיתן לי ציונים? מה עשית בחייך? אתה לא נבחר ציבור. שנאה ומדון".

חנוך מילביצקי בנימין גואטה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}