י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"נערוך סעודת הודיה"

נס מטורף: בת 5 נפלה מקומה שמינית ויצאה עם שריטות בלבד

ילדה בת 5 מקריית גת נפלה מהקומה השמינית וניצלה בנס כשנפצעה באורח קל בלבד בזכות שיחים שעליהם נחתה. היא שוחררה מבית החולים עם חבלות קלות בלבד ומשפחתה מתכננת לערוך סעודת הודיה

נס מטורף: בת 5 נפלה מקומה שמינית ויצאה עם שריטות בלבד
אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א

נס בלתי נתפס התרחש היום (ראשון) בקריית גת, כאשר ילדה בת חמש נפלה מהקומה השמינית בבניין מגורים ונפצעה באורח קל בלבד.

הילדה, שהועברה לבית החולים ברזילי באשקלון לבדיקות, שוחררה לביתה כשהיא סובלת מחבלות קלות בלבד בגב. הסיבה לפציעה הקלה המפתיעה: היא נפלה על שיחים שהיו מתחת לבניין.

על פי הדיווח בynet, הילדה ישנה בדירת משפחתה כשבמהלך השינה הוריה ירדו לזמן קצר לחנייה על מנת להביא משם חפצים. ברגעים הללו, הילדה התעוררה מבוהלת והחלה לחפש את הוריה, אך לא הצליחה לפתוח את דלת הבית. מתוך לחץ, טיפסה על כיסא והצליחה לפתוח את דלת המרפסת – שהייתה נעולה – ואז נפלה מגובה רב.

למזלה הרב, היא נחתה על שיחים שבלמו את הנפילה שלה. שני נערים שחלפו במקום הבחינו בה כשהיא בהכרה מלאה. הנערים, שגילו תושייה רבה, מיהרו להחזיר את הילדה לביתה. כאשר הוריה גילו כי נפלה מהמרפסת, מיד הסיעו אותה לבית החולים לבדיקות.

למרבה המזל, הילדה לא סבלה משברים כלשהם ורק כמה שריטות קלות הופיעו על גופה. הוריה, שהודו לקב"ה על הנס הגדול שאירע להם, הכריזו כי בכוונתם לערוך סעודת הודיה לאור הנס המדהים שהציל את חייה.

נס קריית גת נפילה פציעה ילדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}