י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

בעל הבית היה המום: הרב הגיע לקבוע מזוזה ושבר פסל עבודה זרה

הרב דוד חביב משלוחי חב''ד בצרפת בראיון לעמי מימון מספר על חשיבות בדיקת מזוזות בחודש אלול וכיצד זכה לשבור עבודה זרה שקירבה יהודי לתשובה שלימה | האזינו

בעל הבית היה המום: הרב הגיע לקבוע מזוזה ושבר פסל עבודה זרה
מזוזות צילום: פלאש 90

במהלך התוכנית 'חידודון' עם עמי מימון ברדיו קול ברמה התראיין הרב דוד חביב, משלוחי חב''ד בצרפת, עם סיפור מעניין ומרגש המעלה נקודות חשובות בנוגע לשמירה על טהרת הבית היהודי, ונוגע גם להשפעה החיובית שיכולה להיות לפעולה נחרצת וכנה.

הרב חביב בראיון לעמי מימון צילום: קול ברמה
 
הרב חביב, הגיע לביתו של יהודי בכדי להתקין מזוזה. מה שהתחיל כביקור שגרתי הפך במהרה לסיפור מרגש על אמונה, תשובה והשפעה.

בעת שהתקין את המזוזה בכניסה לבית, ביקש ממנו היהודי להתקין מזוזות בכל חדר וחדר. כשהגיע לחדר אחד, הבחין הרב בתדהמה בשתי וערב מעץ תלוי על הקיר – סמל מובהק לדת אחרת. ללא היסוס, הסיר הרב את השתי וערב והשליך אותו לפח.

היהודי, המום ממעשהו הנחוש של הרב, שאל אותו על משמעות מעשהו. הרב הסביר לו כי בית יהודי צריך להיות טהור מעבודה זרה, וכי המזוזה היא סמל לאמונה באחד אלוקים. דבריו של הרב חלחלו ללבו של היהודי, והוא החל בתהליך של חזרה בתשובה. בתוך זמן קצר, רכש לעצמו תפילין, סידור תפילה, והחל להתקרב ליהדות.

הסיפור מדגיש את החשיבות של שמירת טהרת הבית היהודי. המזוזה היא לא רק קישוט, אלא סמל לאמונה באלוקים ולשייכות לעם ישראל. כאשר אנו מקפידים על קדושת הבית שלנו, אנו מזמינים את השכינה לשכון בנו ומביאים ברכה לביתנו ולמשפחתנו.

מזוזה חב"ד עמי מימון צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}