י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
שבועות לבחירות

במועצת חכמי התורה החליטו: תומכים במועמדות הגר"ד יוסף לתפקיד הראשון לציון

חברי מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס יוצאים בתמיכה חסרת תקדים במועמדות הגאון רבי דוד יוסף לתפקיד הראשון לציון והרב הראשי הספרדי • חברים בגוף הבוחר המזוהים עם ש"ס ציינו הערב כי במהלך היום הועבר אליהם הנחייה לתמוך ולסייע במועמדות הגר"ד

במועצת חכמי התורה החליטו: תומכים במועמדות הגר"ד יוסף לתפקיד הראשון לציון
הרב יוסף עם הרב מאיה צילום: באדיבות המצלם


שבועות בודדים לבחירות לרבנות הראשית ובתנועת ש"ס נפלה ההחלטה לתמוך במועמדות חבר מועצת חכמי התורה וראש בית המדרש "יחווה דעת" הגאון רבי דוד יוסף שליט"א למשרת הראשון לציון והרב הראשי הספרדי.

בשעות הבוקר נכנס היום (ראשון) הגאון רבי דוד יוסף למעונו של זקן המועצת הגאון רבי משה מאיה אשר הרעיף מברכותיו ואמר כי אם היה חבר בגוף הבוחר הוא היה מצביע ללא ספק למועמדות הגאון רבי דוד יוסף.

זקן המועצת הגאון רבי משה מאיה הוסיף כי המועצת אינה מתערבת בנושא אך הוא תומך במועמדות זאת וכי, "אני ארקוד ביום שכבודו ייבחר", הוסיף זקן המועצת בהתרגשות תוך שהוא מברך את הגאון רבי דוד יוסף בברכת הצלחה וסיעתא דשמיא.

הרב דוד יוסף אצל הרב מאיה צילום: באדיבות המצלם

תמיכת זקן המועצת הספרדית מצטרפת לתמיכה שהעניקו חברי המועצת הגאון רבי שלמה מחפוד, הגאון רבי ראובן אלבז והגאון רבי שלמה בן שמעון שיצאו במכתבים יוצאי דופן לתמוך במועמדות הגאון רבי דוד יוסף שהוא הראוי ביותר למשרה זו והוא ממשיך דרך אביו מרן הרב עובדיה.

הגאון רבי דוד יוסף שהשתתף אמש במעמד הסליחות בישיבת "אור החיים" זכה לכבוד יוצא דופן מראש הישיבה וחבר המועצת הגר"ר אלבז אשר נשא דברים בשבחו ואמר כי, "אנחנו מארחים היום את הראשון לציון שממשיך את דרך אביו מרן הרב עובדיה. אנחנו עוד נזכה בעזרת השם לארח אותו בסליחות השנה כרב ראשי וכראשון לציון".

יצוין כי הערב דווח כי חברים בגוף הבוחר המזוהים עם מפלגת ש"ס ציינו כי במהלך היום הועבר אליהם המסר לתמוך ולסייע במועמדות הגאון רבי דוד יוסף למשרת הראשון לציון זאת בזמן שבהנהגה הפוליטית טרם הביעו תמיכה רשמית.

הרב דוד יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}