ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"תפסיק להחליש"

כסיף ביקש לבקר בקריית שמונה, ראש העיר: "תשנה את הנרטיב האנטי ציוני ואנטי יהודי שלך"

חבר הכנסת עופר כסיף שלח הודעה לראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן, בה ביקש לבקר בעיר. שטרן הגיב: "תפסיק להזיק למדינת העם היהודי"

כסיף ביקש לבקר בקריית שמונה, ראש העיר: "תשנה את הנרטיב האנטי ציוני ואנטי יהודי שלך"
עופר כסיף במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת עופר כסיף שלח הודעה לראש העיר קריית שמונה, אביחי שטרן, בה ביקש להגיע לביקור חיזוק בעיר. שטרן לא נענה לבקשה זו וטען כי כסיף עושה נזק למדינה - כך דווח ב"וואלה". 

כסיף כתב בהודעה: "שלום אביחי, הייתי מעוניין להגיע אליכם, לחזק ולתמוך ולבחון כצד ניתן לעזור". שטרן הגיב: "היי עופר, לפני הכל תודה על הרצון לחזק את קריית שמונה, אבל לצערי הרב - לפני שאתה מציע לחזק אותנו, אני מבקש שתפסיק להחליש".

שטרן המשיך וכתב לכסיף: "לאורך שנים אתה פועל נגד לוחמי צה"ל הגיבורים שלנו, מייחס להם 'רצח עם' ויוצא נגד מדינת ישראל ונגד החזון הציוני-יהודי של העם הנפלא שלנו, תוך שאתה מאשים אותנו בכיבוש בעוד שכל פסע מרגבי האדמה פה היא שלנו ורק שלנו".

עוד כתב שטרן: "ביום שתשנה את הנרטיב האנטי ציוני ואנטי יהודי שלך, תפסיק להזיק למדינת העם היהודי ותחדל מלכנות את לוחמינו הגיבורים 'רוצחים', רק אז נשמח לארח אותך בקריית שמונה".

ח"כ כסיף הגיב לשטרן: "חבל שבחרת להשתלח במקום להיות ענייני. אמשיך להיאבק נגד הכיבוש ונגד כל פשעי ופושעי המלחמה באשר הם, ולמען הצדק והדמוקרטיה, גם לטובת אנשי עירך, יהיה יחסם אלי אשר יהיה".

אביחי שטרן קריית שמונה עופר כסיף מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}