י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
המשטרה חוקרת

אירוע אלימות חמור: בן 18 נדקר למוות בתוך קיוסק

הפצוע פונה לבית החולים רמב"ם במצב אנוש לאחר שנמצא מחוסר הכרה עם חבלות חודרות בגופו. מאמצי ההחייאה לא צלחו. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי

אירוע אלימות חמור: בן 18 נדקר למוות בתוך קיוסק
זירת האירוע צילום: דוברות איחוד הצלה

צעיר כבן 18 נהרג באירוע אלימות קשה בשדרות דגניה בקרית חיים. כונני ארגון הצלה וחובשים של מד"א הוזעקו למקום בעקבות דיווח על פצוע קשה. עם הגעתם, מצאו את הגבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלות חודרות בגופו.

חובש הצלה אריה סלושץ סיפר: “כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א, מצאתי גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה עם חבלות חודרות בגופו. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות והוא פונה לבית החולים רמב"ם תוך כדי המשך פעולות החייאה.”

פרמדיקים במד"א, אופק עקראוי ושלום ביטון, סיפרו: “הגענו לאירוע וראינו את הפצוע שוכב על הרצפה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עיסויי לב, הנשמות, עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי מתקדם. פינינו אותו לבית החולים במצב אנוש.”

בהמשך, נמסר מדוברות המשטרה כי גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו של גבר בן 18 תושב קרית ים. שוטרי תחנת זבולון מבצעים סריקות אחר החשוד הנמלט, והרקע לאירוע ככל הנראה פלילי.

ישי שור וחיים חכים חובשי איחוד הצלה מסרו: "נמסר לנו בזירה כי הוא נפצע אנושות כתוצאה מאלימות. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי רמב"ם במצב אנוש".

אלימות קרית חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}