ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"שתי מטרות"

גלנט ללוחמים: "אנחנו על שתי מטרות, לחסל את חמאס ולהחזיר את החטופים"

שר הביטחון גלנט נכנס לציר נצרים יחד עם מפקד פיקוד הדרום: ״פועלים כאן כדי להשיג את מטרותינו, וערוכים להעביר את מרכז הכובד צפונה במהירות. האחים סינוואר לא חסינים - כמו דף ועיסא, הם יעשו את הטעות ונגיע אליהם"

גלנט ללוחמים: "אנחנו על שתי מטרות, לחסל את חמאס ולהחזיר את החטופים"
השר גלנט בנצרים צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, נכנס היום לרצועת עזה, שם קיים הערכת מצב מבצעית בציר נצרים, סמוך למחנות המרכז, יחד עם מפקד פיקוד הדרום האלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 252 תת-אלוף יהודה ואך ומפקדי החטיבות הפועלות בגזרה.

השר גלנט קיבל מהמפקדים סקירה על הפעילויות האחרונות להרחבת המסדרון עבור אבטחת הכוחות, ולפשיטות נגד התארגנויות הטרור של מחבלי החמאס ברחבי העיר עזה.

שר הביטחון שוחח עם לוחמי המילואים שמבצעים כעת את סבב המילואים השלישי מאז תחילת המלחמה, והביע את הערכתו על התייצבותם המלאה ותרומתם המשמעותית.

דברי שר הביטחון צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון גלנט אמר ללוחמים: "אנחנו בעזה צריכים להשיג את שתי המטרות שלנו – גם לחסל את החמאס וגם להחזיר את החטופים, ואנחנו על העניין הזה בכל הכוח״. 

״במקביל לנושא הזה אנחנו מסתכלים על כל זירת המלחמה וזה אומר שבזמן שאתם נלחמים כאן בעזה, אנחנו נערכים לכל דבר שיכול לקרות בצפון והעברת מרכז כובד יכולה להיות מהירה ויכולה לכלול גם אתכם, בלוח זמנים קצר, ואנחנו ערוכים לכל האפשרויות האלה״.

שר הביטחון בנצרים צילום: אלעד מלכה

״כאן אנחנו נמשיך ונלחץ, ונכה את חמאס, ונשחוק אותו ונחסל את החמאס, וגם נגיע למוחמד סינוואר וגם ליחיא סינוואר - לכל האנשים האלה, המחבלים הארורים האלה, אנחנו נגיע. כל מי שחשוב אחרת שיסתכל על מרואן עיסא, על מוחמד דף, גם הם חשבו שהם חסינים, הם לא איתנו היום, הם עשו את הטעות שלהם, גם הוא יעשה את הטעות שלו, אנחנו נבצע את המשימה שלנו".

יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל חמאס ציר נצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}