ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
11 חודשים לטבח

הורי התצפיתניות בעתירה נגד צה"ל: "העבירו את התיעודים האחרונים"

משפחות התצפיתניות שנפלו במוצב נחל עוז עתרו לבג"ץ בדרישה שצה"ל יעביר לידיהן את התיעוד מהמשמרת האחרונה של בנותיהן. המשפחות: "לא חשבנו שניאלץ להגיע לרגע הזה שבו אנחנו מגישים עתירה לבג"ץ נגד הצבא"

הורי התצפיתניות בעתירה נגד צה"ל: "העבירו את התיעודים האחרונים"
חמ"ל התצפיתניות בנחל עוז צילום: מתוך שידורי כאן 11

הורי התצפיתניות שנפלו ב-7/10 במוצב נחל עוז עתרו לבג"ץ נגד צה"ל, בדרישה לקבל את התיעוד של המשמרת האחרונה של בנותיהם.

העתירה הוגשה על ידי הורי התצפיתניות עדי לנדמן, מיה ויאלובו פולו, שירת ים עמר, שי אשרם, הדר מרים כהן, אביב חג'ג', שחף ניסני, רוני אשל, שיראל מור וים גלס, והוריה של נועה מרציאנו שנחטפה ונרצחה בשבי חמאס. 

המשפחות מסרו: "לא חשבנו שניאלץ להגיע לרגע הזה שבו אנחנו מגישים עתירה לבג"ץ נגד הצבא. זה יום קשה ועצוב עבורנו מאוד, ואנחנו מקווים שבג"ץ יעמוד לצידנו וינחה את הרמטכ"ל וגורמי הצבא לאפשר לנו לקבל את הקול והצילומים של הבנות שלנו".

עו"ד גלעד יצחק בר-טל, המייצג את המשפחות, מסר: "צה"ל התעלם מהתרעותיהן החוזרות של התצפיתניות בחייהן, וכעת נראה שהוא ממשיך במסורת המזלזלת כשהוא מתעלם מהוריהן", כך לפי "ווינט". 

עוד אמר עו"ד בר-טל: "זהו יום עצוב בו משפחות שכולות נאלצות להגיש עתירה לבג"ץ נגד צה"ל והקצונה הבכירה ביותר, ואולם אי אפשר להשלים עוד עם ההתעלמות והזלזול במשפחות. אנו מצפים כי בית המשפט העליון יאמר את דברו ויחייב את צה"ל לכבד את בקשת ההורים השכולים".

הורי התצפיתניות נחל עוז מלחמת חרבות ברזל צה"ל בג"ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}