ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"זה הכיוון"

ח"כ ניסים ואטורי: "יודעים איפה נסראללה יושב, נתקוף בימים הקרובים"

חבר הכנסת ניסים ואטורי, חבר ועדת חוץ וביטחון, שיגר מסר לנסראללה: "אם נסראללה רוצה לראות את הדאחייה משוטחת, אנחנו יודעים בדיוק איפה הוא יושב, זה הכיוון וזה יקרה בימים הקרובים"

ח"כ ניסים ואטורי: "יודעים איפה נסראללה יושב, נתקוף בימים הקרובים"
נסראללה בנאומו צילום: חיזבאללה

ניסים ואטורי, חבר כנסת מטעם מפלגת הליכוד וחבר ועדת חוץ וביטחון, התראיין הבוקר לרדיו 104.5FM, וטען: "אם נסראללה רוצה לראות את הדחייה משוטחת, ועד לעומק, יודעים בדיוק איפה הוא יושב - זה הכיוון, וזה יקרה בימים הקרובים". 

"יכול להיות שנוריד את נסראללה אם לא תהיה ברירה", הוסיף. על חיסול סינוואר אמר: "אליו גם נגיע. הוא נשאר בודד בפיקוד חמאס".

יונתן זינדל, פלאש 90ח"כ ניסים ואטוריצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על דברי שר הביטחון יואב גלנט, לפיהם "נחזיר את לבנון לימי הביניים", אמר: "צריך לעצור בדיבורים ולפעול, להראות להם מה אנחנו שווים. עלינו להישאר בצפון והמדינה צריכה להחזיר את הביטחון, זו מלחמת אין ברירה. מההתחלה".

בנוגע למחאות אמר: "המוחים תפסו טרמפ ורוקדים על דם החטופים. המוחים שתפסו טרמפ הם אלה שמשאירים את החטופים לעוד הרבה זמן - הם מחזקים את סינוואר. הם הורסים את עסקת החטופים פעם אחר פעם. צריכים להבין שהדבר הזה לא יכול להימשך. אני אמרתי פעם שהמפגינים הם זרוע של חמאס, והדבר הזה צריך להיפסק".

על המפגינה שזרקה חול לעבר השר בן גביר אמר: "אם היא הייתה ליכודניקית היא כבר הייתה במאסר עולם".

חיזבאללה נסראללה מלחמת חרבות ברזל ניסים ואטורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}